Crazy Luck Casino Review

Attach image
X
Please sign in if you want feedback.
DO NOT deposit at this casino, they are rogue and untrustworthy.Players have experienced delayed/no payments and unresponsive customer support.
  • Favorite
     

  • US Players

    US
  • Live Games

  • Mobile

Crazy Luck Casino Details

    • Cyprus
      jurisdiction
    • No
      download available
    • €/£/$ 25
      min deposit
    • €/£/$ 100
      min withdrawal

    Cashout details

    • Cashout Limit: $5,000 Monthly
    • Withdrawal limit: $5,000
    • Cashout times: Long delays and cash-out issues

    Banking

    Software

    Video Review

    Screenshot Gallery

    Photo 1

    Ava Jackuard

    LCB Reviewer - last updated 2016-08-09

    Overview

    Crazy Luck Casino was established in 2011 and is owned by Eurotech Group Ltd. The gaming platform is powered by Rival software and is available in download and Instant Play version. International players as well as those players from the US are welcomed.

    Integrity/Trustworthiness

    Due to less than desirable business practices this Casino has been blacklisted. An alarming number of player feedback regarding lack of payout or unnecessarily long delays in processing cash-outs have been reported. In an effort to resolve some of these issues LCB has tried to assist members by contacting support with little or no cooperation. Within the last three years or so the problems players have experienced have become insurmountable with little to know restitution. Unethical business practice gives LCB no other recourse but to place them on our Warning List.

    Player Complaints

    The LCB forum has been flooded with player complaints that simply can’t be ignored. Under the Crazy Luck Casino thread that dates back to 2012. Initially LCB was somewhat successful in resolving some of these complaints but as time went on it got increasing worse as emails went completely unanswered.

    Another thread Crazy Luck Casino Won’t Can’t Pay Small Win was created with an unhappy member who complained of delay tactics in getting paid resulted in the assistance of LCB who was fortunate enough to get it resolved after repeated contact with rep.

    And again a withdrawal issue reported on the forum in Crazy Luck Casino Not Paying.

    Withdrawal/Terms

    The Terms and Conditions page offers limited detailed information particularly Deposit Bonuses which is completely unavailable. The withdrawal policy states: “All withdrawals will be paid in installments of up to $5,000 per month which will depend on player Class”. The low monthly withdrawal limits said to be paid in “installments” are predatory.

    We highly recommend that players find an alternative Casino to play at and avoid Crazy Luck at all costs.

    Customer Service

    Live Chat

    Telephone - US Toll free : +1 888 247 6321

    UK Toll free : +44-800-0148811

    FAX - Toll Free : +44 208 8193998

    Email - vip@ crazyluckcasino.com

    support@ crazyluckcasino.com

    faxback@ crazyluckcasino.com

    manager@ crazyluckcasino.com

    finance@ crazyluckcasino.com

    Overall Ratings

    1.1
    / 5
    From 921 votes

    Member's Feedback (30)

    • Index

      Vanilipas

      • Sr.Newbie
      • male
      • offline
      • 6
        thanks given
      • 1
        thanks received
      0.5
      / 5
      I think at Crazy Luck casino restricted not only players from Canada and United Kingdom but also all players who wins here:) Horrible casino and also they have horrible website. Everything looks cheap and unclear also. I'm glad that i was playing only with no deposit bonuses when i started to play at online casinos and didnt know how to find information about casinos like i can get it here at lcb. So i proudly can say that i have never burned at the moment at any casino.
    • No avatar a112

      leistat28

      • Jr. Member
      • offline
      • 10
        thanks given
      • 5
        thanks received
      0.5
      / 5
      I signe up different times ago and according to me it's a good thing that this casino is blacklisted. For my luck i didn't deposit. In fact before i see always a casino review and if it's positive i deposit. Even if they are alive on web as i see it's better to avoid to sign up and deposit.
    • 12821413 10153510524103295 7462897982041240173 n

      Kristen Munoz

      • Sr.Newbie
      • offline

      LC0268744177
      LS0648439082

      • 0
        thanks given
      • 0
        thanks received
      1.5
      / 5
      it is no wonder they are blacklisted they are one of the worst sites ever do not play here I lost a lot here and learned my lesson . its just too bad a had to deal with such a terrible group of people with no real outcome god luck somewhere else bye bye
    • Index

      CasinoBaby

      • Newbie
      • female
      • offline
      Ms. Donna
      don't play at Crazy lucky Casino or WinBig21 same
      • 0
        thanks given
      • 0
        thanks received
      OH MY! I haven't play at the Casino's before- and this sure isn't s good start! I received a simple email "granting "me a free first time player bonus! Whenever I had a chance to stop in- The amount was for $360. NO DEPOSIT and email stated that on my First deposit I would receive 999% . I tried a couple of time to redeem bonus but no one ever responded to the "chat" I started. I finally emailed them a copy of the offer and asked them to post it to my account. I was excited when it finally showed up I started playing and changed slot machines many times - just goofing off until I settled on and boom I hit several little wins I was up to $1,300 ! and then it happened I hit $10,000.00 YES I won TEN THOUSAND DOLLARS!! NO IT WAS $11,179.85 THIS WAS AUG 7TH ! 2 DAYS AGO. I HAVE NEVER WON ANYTHING- AND THEN SINCE I HAD STOPPED play I went to the cashier and requested a withdraw! Was told sorry we can't make take your request we only do wire transfers? ? And so what's the problem? no reply? funny I thought, still smiling and feeling good!!After all I won! I was about to go play a few more slots but I noticed my balance was now at $0.00. Well I wasn't to worry after all I had used my cell phone to document my Win so I had screen shots of it all! I quickly emailed the manager who sent me the free no deposit bonus and advised him that I won and again requested my monies. I think you can put the puzzle together by now. when I checked my email this morning- I'd received a notice saying that the bonus us a 2 part bonus and I would have to play the secondary part before a withdrawal could be made. It stated that I have to make a deposit - and that well here Hi Donna, Thank you for contacting with us. And as we have checked your account you have played with free play $365 and it was two stage promotion and you have successfully completed first stage and now you have to play in the secondary stage. In the secondary stage you have to deposit minimum $25 and you will get $365 bonus amount and if you will complete the play through of secondary stage of this promotion then you can withdraw. For any further assistance you can contact us on the live help or give us call back at our toll free number so good luck for you. Regards, Support Team, Crazy Luck Casino.. OH really? good luck I already won! there was nothing about 2 parts? and what is "complete the play through of _____? mean? and the email I already received said On my first deposit I would get 999% not the Free first time player amount again? NO I want my money - I need it ? deposit $25 dollars why? they already have ELEVEN THOUSAND OF MY DOLLARS! So I replied asking these very questions and advised them that it appeared as if a misunderstanding had occurred. After waiting all morning for their reply I logged onto my account- - as soon as I did a BIG MESSAGE board appears stating: " YOUR ACCOUNT BALANCE WAS REDUCED. (IT WAS SHOWING $0.00 STILL) YOUR WINNINGS OF $365.00 FROM YOUR PRIMARY PROMOTION BECOME THE BONUS IN THE SECONDARY PROMOTION. YOU MUST GO TO THE CASHIER AND MAKE A DEPOSIT BEFORE YOU CAN CONTINUE WAGERING" What was that- the free $365 they gave me as a gift was now all they intend to give me of MY ELEVEN THOUSAND DOLLARS? AND THAT IS REALLY TO BE CONSIDERED AS THE "BONUS" TO ALLOW ME TO PLAY IN THE SECONDART PROMOTION !!! I THINK I AM GOING TO PASS OUT- HAD A HEART ATTACK WHAT ABOUT MY BIGGEST EVER I REALLY DID IT ALL BY MYSELF MONEY? AND give them $25.00 more dollars before I am allowed to wager ? ARE THE _ _ _ _ _ _ KIDDING ME? I WANT THEM TO RELEASE MY MONEY FROM THERE GREEDY LITTLE HANDS NOW. I WAS FEELING SORT OF BAD BECAUSE I WON A LARGE AMOUNT AND HAVE IT ALL IN PHOTOS- I WAS THINKING I WAS BEING GREEDY AND PERHAPS WE SHOULD SHARE IT AFTER ALL I STARTED OUT WITH THERE MONEY? BUT THIS IS OUT RIGHT THIEFT I WONDER IF THIEFT CHARGES CAN BE FILED? DO THIS ON LINE CASINO'S HAVE A PLACE OF BUSINESS? THAT ONE CAN GO TO? THIS MEANS I 'M NOT GOING TO GET ANY OF MY MONEY DOESNT IT? BECAUSE THERE IS no WAY I CAN JUSTIFY GIVING THIEFTS MOVE OF MY MONEY- SO I CAN'T MAKE A DEPOSIT AND THEN THEY ARE GOING TO SAY I AM DISQUAILIFIED AND AM NOT ENTITLED TO MY PRIMARY PROMOTION WINNINGS- OF ELEVEN THOUSAND DOLLARS- note: what I did notice was after being granted the free playing money- they have posted a offer that is almost equal to the amount I was offered. but NOW THIS new offer has lines and lines of all these terms and words like sticky and WR and time limits for playing, and activations and and help HELP I been robbed. I thought everyone plays fair and the last thing I would have thought was the Casino was going to steal from me?? No smile now. but I still see the little green circles all lined up
    • Index

      kmundis

      • Sr.Newbie
      • female
      • offline
      • 8
        thanks given
      • 2
        thanks received
      0.5
      / 5
      I wish that I had bothered to check here for the reviews before I started to dump massive amounts of money into this site. I would deposit between $300 and $1200 daily at this site, and did so for a good two months until the day when I finally was winning. I was so excited, because despite the fact that I have spent huge amounts of money daily at tons of sites, I have won only a handful of times. Anyway, their playthrough is not at all what they claim it is. I kept checking how much was left on it, and was calculating how much it should be according to what they claimed it was. I should have had a $240,000.00 playthrough. I kept track of my bets the entire time, and when I reached that amount, it still showed that I had $68,340.00 of playthrough to go. Amazingly, I made it through their inflated playthrough, and was ecstatic, only to discover that when I tried to withdrawal, it would not process it. To make a long story short, they said their processors were having some glitch that conveniently lasted exactly 13 hours and 20 min, the exact same amount of time that it took for me to keep playing and lose all 13k back again. They are a total scam, but I take the blame for not checking out the sites I played at. I was quite new to this still. At least that is one area that I have improved in!
    • No avatar a112

      deb66

      • Newbie
      • offline
      • 4
        thanks given
      • 1
        thanks received
      2.0
      / 5
      I have played and deposited at this casino several times. I haven't had any problems but I have not had a withdrawal from them either. Customer service is a little slow to respond.
    • Avatar 4077

      Dedi1981

      • Hero Member
      • male
      • offline
      personality is rock solid, it's hard to change it!
      • 188
        thanks given
      • 35
        thanks received
      2.0
      / 5
      Well I am happy that I never had any problem with my payment at this casino because I never able to make a withdrawal here lol. I only have played once at this casino and as I said I never made a withdrawal so I was very unlucky at this casino. I enjoyed playing here it was a few years ago and at that time I was fan of Rival games mainly the i-slots video slots (multi stage). Now I hear that this casino has delayed payment I defenately wont playing here anymore. I hope also that they will make some changes and inprovement of this problem otherwise I think they will be bankrupt in no time.
    • Index

      zuga

      • admin
      • male
      • offline
      "All it takes for evil to prevail is for good people to do nothing "

      Check out our No Deposit Casino and No Deposit Bingo lists.
      • 8511
        thanks given
      • 5828
        thanks received
      0.5
      / 5
      They are on our warning as already explained for not paying players on time. I am pretty sure mrohacek that you havent cashed out at this casino not even once. We have had a lot of complaints for this casino and they were all about non payments and poor customer support. Our advice to all players is to stay clear until things changed for the better.

    Highest Community Rated Online Casinos

    Latest Forum Post

    Join today and start earning rewards

    You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
    S logo

    Awesome!

    We noticed that you just claimed a bonus from Can you confirm this that you claimed it?

    Report to moderator

    Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

    Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

    Select Language

    Search

    Search Results

    39012170