Slot Madness

Be free to discuss anything related to casino banking, payment methods etc.

Headline back 2
    7,241
    views
    31
    replies
    Last post ago over 3 years by Acerevenue
    No avatar normal

    miinutes

    • Sr.Newbie
    • offline
    • 1
      thanks given
    • 2
      thanks received
    • Started by
      Sr.Newbie
      19
    • last active 4 months ago

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • No avatar normal

        miinutes

        • Sr.Newbie
        • offline
        • 1
          thanks given
        • 2
          thanks received
        • Started by
          Sr.Newbie
          19
        • last active 4 months ago
        Got a Free Chip and won here why does it take so long for this casino to pay out, I am considered a VIP and still can't get a fast payout haven't payed in a while here but because I got the chip decided to play it but hey are talking 3 weeks before payout, where I normally play minimum 3 to 4 days.

      • Index

        blueday

        • admin
        • online
          • 18132
            thanks given
          • 9800
            thanks received
          • Replied by
            admin
            20,104
          • online
          This csino has a warning on them that reads as follows:

          Warning: Players are advised to use extreme caution upon deciding to play here. Slot Madness and sister casinos are known for extremely slow payments and poor customer support. They tend to pay the players, however payments are usually issued after a month+ , which is unacceptable business practice.

          You should expect to wait at least another week minimum!

          blue
          Rated:
        • No avatar normal

          miinutes

          • Sr.Newbie
          • offline
          • 1
            thanks given
          • 2
            thanks received
          • Replied by
            Sr.Newbie
            19
          • last active 4 months ago
          ok well the wait is on I guess lol
        • Index

          blueday

          • admin
          • online
            • 18132
              thanks given
            • 9800
              thanks received
            • Replied by
              admin
              20,104
            • online
            miinutes wrote:

            ok well the wait is on I guess lol


            Let us know when (and if) you get it.

            blue
          • No avatar normal

            miinutes

            • Sr.Newbie
            • offline
            • 1
              thanks given
            • 2
              thanks received
            • Replied by
              Sr.Newbie
              19
            • last active 4 months ago
            Ok this is what I got declined because of multiple free chips come on now I am VIP at several casinos I know the rules I was at this one also....This was not a free chip I won this according to the email: Do this say free chip no it says Won and it was added by the way by a manager...would attach screen shot but has all my info in the shot

            You won a 500.00 prize at Party City
            Hide Details

            From

                    Slot Madness 

            To

                    Ch M

            Trouble viewing this email? Read it online
            Hi Chester Maurice, we have credited your account     VISIT OUR WEBSITE
            Silver Oak

            Dear Ch M,

            Your current balance is 500.00.

            We noticed you haven't been around for quite a while, so we credited your account to give you the chance to come play with us again. Check out the new games and promotions we have going on, you're gonna love them!

            Your account has been credited with 500.00.

            This credit will be available until Sunday night (April 21st), so hurry up and use it before it expires. Unblock images and get our software

            This credit has a max withdrawal limit of 2x and it comes with a low 30x wager requirement (60x for Table Games). You can use it to play any of our allowed games.

            Your login details are:

            Your account name is
            Forgot your password? Click Here
            Loads of games to choose from
            Red Raiding Hood

            Red Raiding Hood

            She's an outlaw fighting the wolves to get the riches! Red Raiding Hood has exciting bonus rounds and special features. Grab your hood and get ready to roll, this is an adventure not to be missed.
            Babushka

            Babushka

            Go up country to meet the Babushkas. Cold winters have covered the house with snow, but the prizes are steaming hot along 25 paylines and multi-value pay-tables.
            Camper's Cash

            Camper's Cash

            Pack your bags and head out for the forest. It's a prize packed weekend, use the map and find the golden treasures. Camper's Cash brings the outdoor thrills online.
            Carnival Cash

            Carnival Cash

            Eat some cotton candy and win big prizes along the boardwalk. Carnival Cash is a celebration, see the clowns dance in the funhouse where the action begins.


            VISIT OUR WEBSITE
          • Index

            blueday

            • admin
            • online
              • 18132
                thanks given
              • 9800
                thanks received
              • Replied by
                admin
                20,104
              • online
              Credited by manager or claimed yourself, it's still 2 free chips in a row whichever way you look at it.  Although I should say, I really don't understand why they would credit you with a chip knowing that your last transaction was a free chip.  I certainly would query this with them and ask them why they did this in contravention of their own rules!

              blue
            • No avatar normal

              miinutes

              • Sr.Newbie
              • offline
              • 1
                thanks given
              • 2
                thanks received
              • Replied by
                Sr.Newbie
                19
              • last active 4 months ago
              That would have been fine but I asked several people verified, reverified and even sent email...if they would have said different I would have made a small deposit
            • No avatar normal

              miinutes

              • Sr.Newbie
              • offline
              • 1
                thanks given
              • 2
                thanks received
              • Replied by
                Sr.Newbie
                19
              • last active 4 months ago
              per email: To start playing right now, all you need to do is log in to the software and select the game you'd like to play - no coupon codes to enter, no deposits to make. Simply log in and play. There emails that claim multiple chips always I mean always warn of that it always say before playing no consective chips if your last transaction was a free chip please deposit believe i have looked at all my other emails...and their own rules state this fact unless otherwise noted it was otherwise noted I would think...Plus I asked even before play...

              Dear Ch M

              Your current balance is 500.00.

              Your account received a complimentary credit of 500.00, courtesy of Slot Madness. This credit was set to expire a few days ago, but we wanted to give you some extra time in case you hadn't claim it yet.

              Your 500.00 will be removed from your account at midnight on April 24th if you don't use it.

              To start playing right now, all you need to do is log in to the software and select the game you'd like to play - no coupon codes to enter, no deposits to make. Simply log in and play.
              Unblock images and get our software
              This credit has a max withdrawal limit of 2x and it comes with a low 30x wager requirement (60x for Table Games). You can use it to play any of our allowed games.

              Your login details are:

              Your account name is
              Forgot your password? Click Here
            • No avatar normal

              miinutes

              • Sr.Newbie
              • offline
              • 1
                thanks given
              • 2
                thanks received
              • Replied by
                Sr.Newbie
                19
              • last active 4 months ago
              the one above was the second email I received on it...

              THERE RULES: and mine was otherwise stated...as it says above no coupon code, no deposit just go and play

              No Deposit Bonuses (Free Chips, Free Spins, Free Roll Slot Tournaments):

              Unless stated otherwise, all No Deposit Bonuses are subject to the following terms and conditions:


                  The bonus amount must be wagered a minimum of 30 times; 60 times for All Allowed Table Games and Video Poker.
                  Wagers placed in Roulette, Craps, Pai Gow Poker, Baccarat, War and Sic Bo are not allowed with any No Deposit Bonus (unless specifically stated otherwise) and do not count towards meeting the wagering requirements.
                  The maximum withdrawal amount from any No Deposit bonus is twice the face value of the bonus. All free chips valued at or below $100 will come with a cash-out limit of no more than, nor less than, $100.
                  Players cannot redeem multiple free bonuses consecutively. If you have redeemed one No Deposit Bonus and are subsequently offered another one, a real-money deposit needs to have been made in the interim for you to be eligible to redeem the second No Deposit Bonus.
                  Kindly note that all Deposit Bonuses are Non Cashable. This means that the bonus will be deducted from any withdrawal made. Please also do not mix Deposit Bonuses; to avoid complication use one bonus for every one deposit made..
            • No avatar normal

              miinutes

              • Sr.Newbie
              • offline
              • 1
                thanks given
              • 2
                thanks received
              • Replied by
                Sr.Newbie
                19
              • last active 4 months ago
              I would like to say they look into the issue I was having and reissued to my account so I can say at the moment I have been able to get this issue resolved have not got payment yet but once I do receive I will let everyone know Thanks Charlie Slot Madness guy of the Year lol
            • No avatar normal

              liquorman

              • Sr. Member
              • offline
              • 276
                thanks given
              • 230
                thanks received
              • Replied by
                Sr. Member
                428
              • last active 19 days ago
              That is a sticky situation. Firstly there was no code to enter and it was put in your account by management and technically it wasn't you claiming it. Cheers to Charlie for taken care of it.
            • Index

              blueday

              • admin
              • online
                • 18132
                  thanks given
                • 9800
                  thanks received
                • Replied by
                  admin
                  20,104
                • online
                That's good news - keep us posted as to the end result.

                blue
              • No avatar normal

                miinutes

                • Sr.Newbie
                • offline
                • 1
                  thanks given
                • 2
                  thanks received
                • Replied by
                  Sr.Newbie
                  19
                • last active 4 months ago

                Thanks for this post from:

                • Index
                Update so far it has been approved but since my first post I have not received funds, I use to play at this casino but it just takes a crazy amount of time to get your winnings I have not ever seen any casino take this long. I play at others and typically my winnings are 4 to 5 day from approval to deposit. I will not play here again just to long. Its been almost a month since they first denied the approved it. Crazy. Will let you all know if i receive it and let the games begin

                PS there customer service is horrible everyone has the same script you can't never get any real answers they tell you to email payout and never get a response. The only emails I get are promotional and acknowledgment that the received my email what good is it to say you received it if you don't respond to it...This is the worse customer service ever and I talk to a lot of chat
              • Index

                blueday

                • admin
                • online
                  • 18132
                    thanks given
                  • 9800
                    thanks received
                  • Replied by
                    admin
                    20,104
                  • online
                  Sounds like you're banging your head against a brick wall.  Maybe it's time to use the word "compalint" when you next go to live chat.  That word can work miracles sometimes.

                  Thanks for the update.
                • No avatar normal

                  miinutes

                  • Sr.Newbie
                  • offline
                  • 1
                    thanks given
                  • 2
                    thanks received
                  • Replied by
                    Sr.Newbie
                    19
                  • last active 4 months ago
                  So far since payout approved I get the same run around email payouts I have emailed them several times and no response chat says the same generic thing we don't have that information u have to contact payout come back at this when u come back they still can't help u same thing if u can't get no one to response to your via email or no one in chat can tell u anything u are flying blind their communication between there own departs is awful no one can tell u anything I tell u I am glad this was win off comp money although I have deposited in the past I would be very pissed right now if this is the way they handle their customers I would not recommend depaoiting your own money....

                lcb activities in the last 24 hours

                • 24
                  new members
                • 583
                  members online
                • 12091
                  guests online
                • 188
                  new posts
                • 693
                  free games played
                Join the club

                Most viewed forum posts

                Join today and start earning rewards

                You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
                S logo
                Select Language
                Search
                Search Results

                Report to moderator

                Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

                Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

                Submit
                39012170