Always Vegas. What would you do?

Anything related to casinos, casino games, new casinos, tournaments etc.
Headline back 2
8,820
views
32
replies
Last post ago about 6 years by TAAADAAA
Avatar 20717

bonusroundplease

    Super Hero
  • female
  • offline
  • 405
    thanks given
  • 427
    thanks received

Readers of this topic also read:

Please or register to post or comment.
    • Avatar 20717

      bonusroundplease

        Super Hero
      • female
      • offline
      • 405
        thanks given
      • 427
        thanks received
      • Started by
        Super Hero
        1,103
      • last active 3 months ago
      Okay, here is a brief happenings of this mornings events.  I log in every time someone says there is free money.  I have had low deposit bonuses in my cashier so I have never deposited.  Yesterday I noticed I had a 400% coupon.  So today I redeem it and deposit 25.  To my surprise after my deposit I still only have $25.  It talked to support and here is what was said.  Sorry for the long post.  I am just fuming that I have money and I want to play it but feel cheated on a bonus.  I know I am not bonus banned because I just played at Box 24 today and yesterday and claimed bonuses. 

      Albert: Welcome to Always Vegas Casino Live Support. How may I assist you?
      cnolley: I just claimed a 400% coupon and made my 25 deposit but I only have 25 in my account and this is my first deposit
      cnolley: now the coupon is missing from the cashier
      cnolley: it was there, i read the terms and everything. 7x max cashout on bonus
      cnolley: you must win 3 times the bonus
      cnolley: etc
      Albert: May I have your Login name and email address please?
      cnolley: xxxxxx
      cnolley: xxxxxxxxxxx
      cnolley: I was going to deposit and one of my regular rival casinos but since you had a good coupon I thought I would give you a try
      Albert: One moment please.
      Albert: Your patience is appreciated.  I will be with you shortly.
      cnolley: okay
      Albert: We are currently extremely busy. Please be patient I will be with you shortly. I apologize for this delay.
      cnolley: okay, I was just on the main page and the 400% coupon showed under promotions and I took a screen shot of it but it is no longer in my cashier. Plus now I logged off and back on and it is not showing in promotions either.
      Albert: I will be right with you.
      cnolley: okay
      Albert: Your patience is appreciated.  I will be with you shortly.
      cnolley: okay
      Albert: Thank you for holding.
      Albert: For verification purposes, may I have your full name, full address and birth date please?
      cnolley: xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx
      cnolley: I have never had this happen at any rival I have ever played at
      cnolley: This is not a good experience for a 1st time depositer at your casino either :-(
      Albert: One moment please.
      cnolley: ok
      Albert: Is this email account correct and active "xxxxxxxxxxxxx"?
      cnolley: yes
      Albert: Thank you very much!
      Albert: Your patience is appreciated.  I will be with you shortly.
      cnolley: or xxxxxxxxxx@aim.com....tey are the same emails
      info: Your chat transcript will be sent to xxxxxxxxx@aol.com at the end of your chat.
      Albert: Your patience is appreciated.  I will be with you shortly.
      Albert: Our records indicates that your referred promotion is already expired. These bonuses are only available to be claimed for a limited time.
      cnolley: that 400% just showed up in my cashier recently
      cnolley: OR I would have deposited a long time ago
      cnolley: It should not have let me claim it if it was UNAVAILBLE
      info: There may be a problem communicating with Albert. Please wait while your chat is transferred to another operator.
      info: You are now chatting with 'Albert'
      cnolley: I got screwed from the get go from the referrer I signed up at...cause I was to get a sign up bonus and didn't get it either
      cnolley: Why would it be in my cashier and let me claim it if it is unvaialbe?
      cnolley: This is unexceptable
      cnolley: I know you are a fairly new casino and I am going to post my chat session at the latest casino bonuses forum and tell them my experience with my VERY FIRST deposit at your casino if this is not resolved
      Albert: We could only claim one of your available promotions on this deposit or we will need to forward a request to the promotional manager for this.
      cnolley: May I speak to them now please
      cnolley: Funny thing is I have a screen shot where it was available
      cnolley: the 400%
      cnolley: and I claimed it as I would anywhere else
      Albert: Our casino management can only be contacted by email.
      cnolley: Please give me the email address
      cnolley: this is just crazy!!!!
      cnolley: hello?
      Albert: One moment please.
      Albert: We are currently extremely busy. Please be patient I will be with you shortly. I apologize for this delay.
      Albert: You will need to submit your email at "support@AlwaysVegas.com" with Attention Casino Management.
      cnolley: bye

      So I sent the manager a copy of this chat session, a screen shot of the 400% bonus and this message:


      I signed up some time ago through a referral link and was supposed to get $27 free sign up bonus but I never got it.  I didn't complain or anything. Today I checked my account and had a 400% deposit bonus with 33X playthrough and 7 x max cashout on bonus.  I thought instead of playing at my regular rival casinos I would give you a try.  I read the terms and then hit the claim promotion in the cashier.  I followed through with my $25.00 deposit.  After I made my deposit I noticed I only had $25.00 in my account.  I went back to the cashier and the 400% coupon was gone.  I went to live help and assumed he would just manually credit the $100.00 but no.  While I was in the casino main page the 400% coupon was still showing up under promotions and I took a screen shot and it is attached to this email.  I am a new customer and for Albert to tell me the coupon expired is shocking!  Why would it be in my cashier and why would it let me claim it if it was indeed expired?  I play at many Rival casinos and really wanted to try yours out.  So far I am unimpressed!  I am a loyal member of the latest casino bonus forum LCB and we all discuss various casinos and our dealings with them.  I will wait for a timely response from you before I post my experience with Always Vegas there.  I hope that this will be resolved.  I am a loyal depositor at my list of casinos and I thought maybe you guys would be added to the list but right now I am not sure about it.  Now I have $25.00 sitting in my account that I will not touch until I get a better outcome than Albert gave me.  Also, please note that my email address is xxxxxxxxxx@aol.com but when I send an email it comes from xxxxxx@aim.com.  It has something to do with aol and is out of my control.  They are in fact one and the same emails.  I hope to hear from you very soon. 
      Thanks,
    • No avatar normal

      Joseph Kennedy

        Super Hero
      • offline
      • 87
        thanks given
      • 233
        thanks received
      • Replied by
        Super Hero
        1,621
      • last active 4 months ago
      This looks shady to me.  I sincerely hope you can get your $25 deposit back.  Tradition Casino did something similar with a $5 free chip as bait.  
    • No avatar normal

      wnanhee

        Superstar Member
      • female
      • offline
      • 1547
        thanks given
      • 1468
        thanks received
      • Replied by
        Superstar Member
        5,151
      • last active about 1 month ago
      Hi ya bonus...

      Wow...that's just not cool when we feel cheated and you have all the right to feel that way in my opinion.

      Well...guess I would wait for the response from the manger and go from there...
      Hopefully they will fix their error and really glad that you have the proof.
      Wish you luck and please let us know when you get the reply.  :)
    • Avatar 20717

      bonusroundplease

        Super Hero
      • female
      • offline
      • 405
        thanks given
      • 427
        thanks received
      • Replied by
        Super Hero
        1,103
      • last active 3 months ago
      I will and thank you guys for the support!  It's just crazy that they would do this to a first time depositor!  I am so angry....and still have not gotten a response.  Not cool. 
    • No avatar normal

      Rock222

        Sr. Member
      • offline
      • 39
        thanks given
      • 81
        thanks received
      • Replied by
        Sr. Member
        387
      • last active 4 months ago

      Thanks for this post from:

      • Avatar 16254
      hmmm glad u posted this bonusround,I tried to deposit with them yesterday also useing that 400% kept getting a could not be claimed error something or other anyway i gave up,from the sounds of it I am glad i did too, so i  went to my all time favorite vegas regal deposited with no problems...I hope you get this resolved
    • Avatar 20717

      bonusroundplease

        Super Hero
      • female
      • offline
      • 405
        thanks given
      • 427
        thanks received
      • Replied by
        Super Hero
        1,103
      • last active 3 months ago
      The thing is it did not give me any error messages when I claimed it.  And for him to say it was an old coupon is crap.  I never saw it until I logged on yesterday.  Update is I spent the 25....When you deposit you want to play.  I went back to support and they said the manager leaves in 30 minutes and has a whole slew of emails to go through and I may get a reply tomorrow.  I have never heard such crap!  I am still so mad about this.  Good thing you got out of there when you did. 
    • Images

      Cat50

      • Superstar Member
      • female
      • offline

       spin time

      • 4102
        thanks given
      • 2446
        thanks received
      • Replied by
        Superstar Member
        6,152
      • last active 1 hour ago
      i hate this whole situation stinks.Thanks for letting us know now my resolve to stick to my same casinos is solid.
    • Index

      blueday

      • admin
      • online
        • 18127
          thanks given
        • 9799
          thanks received
        • Replied by
          admin
          20,099
        • online
        Sounds a bit of a mess.  I hope it is resolved for you and you get your bonus credited to your account. 

        Please do keep us posted bonusround.

        blue
      • Me

        zuga

        • admin
        • male
        • offline

        "All it takes for evil to prevail is for good people to do nothing "

        Check out our No Deposit Casino and No Deposit Bingo lists.

        • 6410
          thanks given
        • 8849
          thanks received
        • Replied by
          admin
          6,562
        • last active 3 hrs ago

        Thanks for this post from:

        • Avatar 20717
        Hi bonusroundplease,

        can you PM me your user name, and Ill contact them on your behalf.

        cheers
        Zuga
      • Me

        zuga

        • admin
        • male
        • offline

        "All it takes for evil to prevail is for good people to do nothing "

        Check out our No Deposit Casino and No Deposit Bingo lists.

        • 6410
          thanks given
        • 8849
          thanks received
        • Replied by
          admin
          6,562
        • last active 3 hrs ago
        Good news bonusroundplease,

        I was told your account got credited with $100 bonus which is equivalent to 400% bonus ( on the $25 deposit you made ).

        cheers
        Zuga
      • No avatar normal

        AlwaysVegas

          Newbie
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 5
          thanks received
        • Replied by
          Newbie
          2
        • last active 4 months ago

        Thanks for this post from:

        • Me
        • Avatar 20717
        • No avatar small
        • Index
        Hi All and bonusroundplease,

        I have looked into this and were able to credit your account with the 400% you haven't claimed, so you now have additional $100 in your account.

        PLEASE NOTE - we usually do not do this because you have spent your deposit ( that carried no wr since no bonus was claimed) -  if this will happen in the future please DO NOT SPEND YOUR DEPOSIT and leave the money in your balance, that way it will be easier to credit you a bonus you haven't received.

        Goodluck in the casino and cheers to all.

        Dave.
        AlwaysVegas.com
      • Avatar 10150

        genenco

          Mighty! Member
        • male
        • offline
        "Today, most of the good people are afraid to be good. They strive to be broadminded and tolerant. It is fashionable to be tolerant but mostly tolerant of evil and this new code has reached the proportions of demanding intolerance of good."
        Just trotting along
        • 273
          thanks given
        • 683
          thanks received
        • Replied by
          Mighty! Member
          3,010
        • last active about 1 month ago
        Well, glad to see this was resolved...Kudos to AV for stepping up and making it right.
      • No avatar normal

        TAAADAAA

          Superstar Member
        • male
        • offline
        • 1652
          thanks given
        • 1519
          thanks received
        • Replied by
          Superstar Member
          5,793
        • last active 29 days ago
        I sent my fax back form in 2 days ago to Always Vegas, but I have not received a confirmation email from them and it's been 5 days already my withdrawal has not been processed yet.
        username = Iluvfreespins

        thanks
        Rated:
      • No avatar normal

        wnanhee

          Superstar Member
        • female
        • offline
        • 1547
          thanks given
        • 1468
          thanks received
        • Replied by
          Superstar Member
          5,151
        • last active about 1 month ago
        Bonus...hey,girl!
        I am so glad things went well and really happy for ya!

        Thanks to our Zuga who always watch out for members and trying his best to help us...

        Thanks bunch,AV as well for clarifying the matters.
        Welcome to our forum and we appreciate all your help!
      • Images

        Cat50

        • Superstar Member
        • female
        • offline

         spin time

        • 4102
          thanks given
        • 2446
          thanks received
        • Replied by
          Superstar Member
          6,152
        • last active 1 hour ago
        it makes me feel better that a rep is here now maybe just maybe i will deposit and see gl brp my fingers are crossed 4 you

      lcb activities in the last 24 hours

      • 24
        new members
      • 634
        members online
      • 12403
        guests online
      • 167
        new posts
      • 8302
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum posts

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit
      39012170