Betphoenix withdrawl

Anything related to casinos, casino games, new casinos, tournaments etc.
Headline back 2
    5,470
    views
    18
    replies
    Last post ago over 6 years by kazzi
    Avatar 19642

    kazzi

      Hero Member
    • male
    • offline
    Life is tough, too many problems around you all the time.
    • 244
      thanks given
    • 310
      thanks received
    • Started by
      Hero Member
      932
    • last active 4 months ago

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • Avatar 19642

        kazzi

          Hero Member
        • male
        • offline
        Life is tough, too many problems around you all the time.
        • 244
          thanks given
        • 310
          thanks received
        • Started by
          Hero Member
          932
        • last active 4 months ago
        So finally im getting my winnings double so decided to cashout and then they charge 20$ to moneybookers lol............ had all my other withdrawls free of charge what kinda bullshit is that

        loosing 33% of my winnings this way
      • No avatar normal

        TAAADAAA

          Superstar Member
        • male
        • offline
        • 1652
          thanks given
        • 1519
          thanks received
        • Replied by
          Superstar Member
          5,793
        • last active 27 days ago

        Thanks for this post from:

        • Avatar 19642
        did you try to chat with live support? 
      • Avatar 19642

        kazzi

          Hero Member
        • male
        • offline
        Life is tough, too many problems around you all the time.
        • 244
          thanks given
        • 310
          thanks received
        • Replied by
          Hero Member
          932
        • last active 4 months ago
        Yes i asked support and he said i had to pay the 20$ no matter what, so keept playing and at 100$ now atleast see if can get a few more then cashout so i get ~100$ myself atleast.
      • No avatar normal

        TAAADAAA

          Superstar Member
        • male
        • offline
        • 1652
          thanks given
        • 1519
          thanks received
        • Replied by
          Superstar Member
          5,793
        • last active 27 days ago
        is moneybooker your only withdrawal option??
        I withdrew by Money gram and it's free of charge.
      • Avatar 19642

        kazzi

          Hero Member
        • male
        • offline
        Life is tough, too many problems around you all the time.
        • 244
          thanks given
        • 310
          thanks received
        • Replied by
          Hero Member
          932
        • last active 4 months ago
        Money gram shows this lol........

        Amount Requested: $ 100.00 USD
        Processing Fee: $ 61.00 USD

        checking other metoids now
      • Thsuper31

        dtsweet

          Mighty! Member
        • male
        • offline
        I must be hungry cuz I'm fishin' chips!
        • 340
          thanks given
        • 746
          thanks received
        • Replied by
          Mighty! Member
          2,999
        • last active 4 months ago

        Thanks for this post from:

        • Avatar 19642
        deposit a twenty using moneybookers then withdraw to moneybookers..i didnt pay, i got it all
      • Avatar 19642

        kazzi

          Hero Member
        • male
        • offline
        Life is tough, too many problems around you all the time.
        • 244
          thanks given
        • 310
          thanks received
        • Replied by
          Hero Member
          932
        • last active 4 months ago
        I deposit 26 with moneybookers and its the only withdrawl metoid i can use thats not 60+ fee :s
      • Thsuper31

        dtsweet

          Mighty! Member
        • male
        • offline
        I must be hungry cuz I'm fishin' chips!
        • 340
          thanks given
        • 746
          thanks received
        • Replied by
          Mighty! Member
          2,999
        • last active 4 months ago
        talk to chat , i didnt get a mb charge
      • Avatar 19642

        kazzi

          Hero Member
        • male
        • offline
        Life is tough, too many problems around you all the time.
        • 244
          thanks given
        • 310
          thanks received
        • Replied by
          Hero Member
          932
        • last active 4 months ago
        Trying now again since if your able to get without any fee, 100% everyone should.

        Gotta wait on manager to get back to get a final answer on this cause try look at betphoenixcasino.com/banking also none mentoins on fee's for moneybookers.

        Got it solved but seems its a stupid bug in there software, if u get this problem make your payouts through there email payouts@betphoenixcasino.com, just send my documents there hope its gonna be approved.
      • No avatar normal

        tornado

          Full Member
        • male
        • offline
        • 227
          thanks given
        • 150
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          207
        • last active 16 days ago
        Help support chat very unpleasant and unprofessional...

        Please wait for a site operator to respond.
        You are now chatting with 'Sam'
        Sam: Hello
        ro: Hi Sam
        ro: my Withdrawal was again declined, may I ask why?
        Sam: stand by for a moment please
        ro: ok
        ro: In a few hours ago "Al" I was told to leave the $ 246 bonus in balance and to make only Withdrawal of my winnings of $ 175 but even so my Withdrawal is rejected, but as I do, can you tell please ?
        Sam: just a moment please
        ro: I tried twice Withdrawal ... I first picked up $ 421 and was declined .. the second time I made a Withdrawal of $ 175 and left in the balance but the bonus was declined .. tell me how do I withdraw my winnings?
        ro: sorry...and left the bonus in the balance but was declined
        ro: Sam are you still here?
        Sam: just a moment longer please
        Sam: thank you for your patience
        ro: ok
        Sam: sorry about that
        Sam: you have now my attention
        ro: I would like to resolve this problem please
        Sam: in this case in particular, please send an e mail to payouts@bephoenixcasino.com
        Sam: they will send you an answer by Monday
        Sam: I'm sure there is a good reason and you will be paid accordingly
        Sam: the manager is not available at the moment
        ro: You've read the whole situation, I know how much you can put money
        ro: is very annoying what is happening and the fact that you do not know what to advise as well write an 'e-mail
        Sam: I just checked your account
        Sam: for what I can see, that transaction was cancelled by you
        Sam: just go ahead and request your payout again
        ro: My question is simple ... I make a deposit of $ 41 .. get a bonus of $ 246 ... I do not cashable playtrough all that is need Startup and finish the game with $ 421 in balance ... so I ask : how can I put in Withdrawal?
        ro: is simple...
        Sam: go to the cashier and request your payout
        Sam: are you having any inconveniences with that?
        Sam: you can request a money bookers or neteller payout
        ro: Since the $ 246 bonus is not cashable then I put in my Withdrawal only real win $ 175
        ro: my request is with neteller
        ro: Ok Sam, I understand you do not know how to help
        ro: will send an 'e-mail to ... @ payouts and Casinomeister, for information
        ro: bye bye
        Your chat transcript will be sent to ro@.it at the end of your chat.
        Sam: sorry about that
        Sam: been really busy
        Sam: let me check  your account please
        Sam: you are in deed entitled to receive a payout for $175
        Sam: all you need to do is go to the cashier and request a Neteller payout for that amount and you will receive it shortly
        Sam: I can see you cancelled the transaction again
        Sam: may I ask the reason why?
        ro: tried twice Withdrawal ... I first picked up $ 421 and was declined .. the second time I made a Withdrawal of $ 175 and left the bonus in the balance was declined ..
        Sam: let me take a look at that
        ro: I never deleted my Withdrawal, you simply was declined for the second time and you can see
        Sam: not really
        Sam: there is no reason why your payout should be rejected
        ro: not really??
        ro: and then what would be the reason?
        Sam: your account has been adjusted to the $175 you are entitled to receive, please go to the cashier and request it again
        Sam: we have not rejected your cash out
        Sam: the system shows  you did
        ro: 6/26/2010 12:27:58 PM DF-NETeller Withdrawal Declined $175.00 6/26/2010 3:21:38 AM DF-NETeller Withdrawal Requested ($175.00) 1
        Sam: please do it again
        Sam: please try again
        ro: /26/2010 3:21:38 AM DF-NETeller Withdrawal Requested ($175.00) 1
        Sam: and let me know if you get an error message
        Sam: I have checked the system
        ro: 6/26/2010 12:27:58 PM DF-NETeller Withdrawal Declined $175.00
        Sam: do it again please
        ro: ok ?
        ro: you see
        ro: and the balance is again $ 421
        Sam: please
        Sam: please
        Sam: go ahead and request your payout again
        Sam: you may need to log off and then log back on before you do that
        Sam: your balance has been adjusted to $175
        ro: ok,log off,one moment...
        ro: I did it again the Withdrawal of $ 175, now how long I'll have to wait to receive my winnings?
        Sam: the time frame for processing is 7 business days
        Sam: but you may receive your money sooner than that
        ro: if you can do something faster I would be grateful ... I lost a day to your fault, not mine ...
        Sam: we'll do our best
        Sam: is there anything else you need?
        ro: and I also take $ 15 to make the transaction with neteller, so you should be much faster ...
        ro: no thanks
        ro: bye bye
        Your chat transcript will be sent to ro@.it at the end of your chat.
        Sam: your payout will be free of charge

      • Avatar 19642

        kazzi

          Hero Member
        • male
        • offline
        Life is tough, too many problems around you all the time.
        • 244
          thanks given
        • 310
          thanks received
        • Replied by
          Hero Member
          932
        • last active 4 months ago
        tornado dont count on this..

        Sam: in this case in particular, please send an e mail to payouts@bephoenixcasino.com
        Sam: they will send you an answer by Monday

        I was told to send my documents + payout requests to that email, 2days later i asked live support if docs+payout was good to go, and was told yes all is fine docs filled with account and payout in a few days.

        Then 3-4days later nothing on to live support again, now came the supprise the docs was NEVER approved but the payout was pending what the hell?... so he contact manager and now 5-6days later i get email back that docs is approved, so think all is oke.

        But now 11days after my request still none payments, but atleast i got to talk with manager "dean" and he gave me a $20 promo chip so i could do my first month free fee payout which is the only good thing i can say about this casino so far.
      • No avatar normal

        tornado

          Full Member
        • male
        • offline
        • 227
          thanks given
        • 150
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          207
        • last active 16 days ago
        today I received the money via Net, after 4  business days , without payment of commissions.
      • Avatar 24465

        allgood2010

          Super Hero
        • female
        • offline
        • 690
          thanks given
        • 339
          thanks received
        • Replied by
          Super Hero
          1,108
        • last active 3 months ago
        see I don't like that..our money goes to the casinos so easy and asking for what we win as depositors is ridiculous.  Does the support person see when it says the chat will be emailed after it's ended?  If so then that explains why the support person became so much more helpful.

        Seriously though I don't have Quicktender option for withdrawal but I do for deposit (why).

        There is some stupid catch to every casino (meaning our money is there for them in minutes but not back to us for days) the only one that I never had an issue with is Lock.
      • Avatar 19642

        kazzi

          Hero Member
        • male
        • offline
        Life is tough, too many problems around you all the time.
        • 244
          thanks given
        • 310
          thanks received
        • Replied by
          Hero Member
          932
        • last active 4 months ago
        So true i was able to finally pull my payout through in 1½day in the end cause of a stupid emailed chat session, cant be right we need proof of this and that + send them million documents/pictures.

        Was kinda fun cause the chat person started to get annoyd i could fell cause i was telling lies well dude check this sessions of your own promises then bang nice guy made the promise come true in the end.

        So i dont think im gonna deposit there again too much hassle and the $20 fee for payouts dont see any other casino does that to moneybookers, jackpot capital paid me to moneybookers in under 30hours without any fee's.
      • No avatar normal

        TAAADAAA

          Superstar Member
        • male
        • offline
        • 1652
          thanks given
        • 1519
          thanks received
        • Replied by
          Superstar Member
          5,793
        • last active 27 days ago

        Thanks for this post from:

        • Avatar 24465
        there's usemywallet for withdrawal now, the fee is $20, but you just ignore it, it's free.

      lcb activities in the last 24 hours

      • 38
        new members
      • 625
        members online
      • 21545
        guests online
      • 89
        new posts
      • 290
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum posts

      • Putting on lipstick emoticon 1
        Hi LCB'ers,Here is a list of freebies that are not on the weekly code list. This list includes casinos to check your acct, call/email for free chip and casinos not listed here at our forum.  I will update this list on...
        More Free Chips
      • 200 zpsnwkvewod
        Hello dear LCBers,LimoPlay Casino has something special in stored for you!!Each week Vitali, the lovely casino representative from LimoPlay will be posting a new contest. Please subscribe to this thread by clicking on...
        Win free spins and more every week with LimoPlay
      • Putting on lipstick emoticon 1
        LCB $250 August Contest – Lets Play Roulette     Hi LCB'ers because of the launch of the new site design i had to temporarily close this contest. Lets start fresh - for any member that may have already enterted a...
        CLOSED - LCB $250 August Contest – Lets Play Roulette

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit
      39012170