Box24 Denied my withdrawal

Anything related to casinos, casino games, new casinos, tournaments etc.
Headline back 23
    4,333
    views
    9
    replies
    Last post ago about 5 years by zuga
    No avatar normal
    • Started by
      Superstar Member
      5,793
    • last active 3 months ago

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • No avatar normal
        • Started by
          Superstar Member
          5,793
        • last active 3 months ago
        A chat operator will be with you shortly.

        You are now chatting with 'Tiffany'

        Tiffany: Welcome to Casino Support. My name is Tiffany. How may I assist you today?

        ta: my account was blocked at box24 for more than a week, and I still didn't know the reason why

        ta: username is xxxxxx

        Tiffany: I will check your account right away. One moment please.

        ta: and what happen to my withdrawal?

        Tiffany: Your patience is appreciated. I am looking into your inquiry and will be back with you shortly.

        Tiffany: , do you say you have not received any money from us until now?

        ta: yes

        Tiffany: Yes received or no?

        ta: no, I have not received it yet

        Tiffany: when did you check your visa card last time?

        Tiffany: As I can see it was refunded you about on 15/11/11

        ta: about 10 min ago

        Tiffany: Amount that you was going to receive is $74.79

        ta: it was refunded to my card?

        ta: why not the amount of my withdrawal?

        Tiffany: Usually it is done to same payment method as you deposited. As about your refund, it was considered null and void. Our system has detected more linked account under your IP/name. Per casino policy you were allowed to have only one account with us. that is why all your winnings are considered void and the amount of your deposits was refunded you

        ta: I had only one account with box24

        ta: I had chat checked that for me before I create an account with box24

        Tiffany: Our system detected linked accounts, xxxx

        ta: what do you mean by linked accounts?

        Tiffany: So can you check the records and last transactions of your visa card to see if you have received this $74.79 or not?

        ta: I still had the conversation with the chat

        Tiffany: Similarities by name, IP

        ta: chat support told me that I did not have any account and told me to go ahead create an account

        ta: which card ending number the refund was sent to please?

        Tiffany: card ending in xxxx - $40.29

        Tiffany: card ending in xxxx - $34.50

        ta: I'll check that out in a second, but I need to show my conversation with support and I need to have my withdrawal getting paid please

        ta: info: A chat operator will be with you shortly. info: You are now chatting with 'Camilla' Camilla: Welcome to Casino Support. How may I assist you today? ta: I had an account with box24 under username xxxxxxx or email xxxx@yahoo.com ta: I don't know if I have an account here with topgame box24 ta: can you check please? Camilla: Let me check your account. One moment please. Camilla: I haven't found anything under the information you provided ta: ok, so it Camilla: I can also check by name ta: it'll be ok if I create a new acct right? ta: xxxxxx Camilla: You do not have an account with Box24, you can create a new one. ta: thank you Camilla: You are welcome Camilla: Is there anything else I can help you with? ta: no, that's it, thanks Camilla: Thanks for using our live support. Feel welcome to contact us back at any time. Have a nice day! info: Your chat transcript will be sent to xxxxx@yahoo.com at the end of your chat.

        haudaica: Do you want me to forward the record of this chat?

        Tiffany: xxxxx, you gave her a username that we indeed do not have it into our records. Also, you may have few account with different email addresses, or names, more accounts under same IP address, household. We, as customer support cannot find all your accounts at first side, instead our system has detected them, I mean your other accounts

        ta: few accts with topgame box24???

        ta: I had only one, the other account I had was with Spartan Slots and that's it

        Tiffany: this is not in our competence to see how many accounts you have with top games. Only our system can detect it

        ta: I will dispute over this later, but

        ta: I just want to tell you that I have not received the refund yet

        Tiffany: You mean the $74.79 ?

        ta: yes

        Tiffany: According to our records this refund was completed on 15/11/11.

        Tiffany: This procedure is completed in up to 1 month

        Tiffany: for the funds to hit your account

        ta: up to 1 month?

        ta: oh ok

        ta: thanks for your help so far

        Tiffany: My pleasure,

        Tiffany: Please contact us anytime if you need anything else!

        ta: I will, thanks

        Tiffany: Goodbye!


        Basicly, I had live operator checked everything for me before I created an account.  After I made a withdrawal, they said I had multiple accounts so they can denied my withdrawal.  
        Rated:
      • Images
        • Replied by
          Superstar Member
          6,203
        • last active 7 hrs ago
        top game            amp; >:(          their tactics are so sicking gl getting you money
      • Dream rj small transparant
        • Replied by
          Super Hero
          2,283
        • last active 12 hrs ago
        sorry to hear this taaadaaa, i hope you get your money let us know gl

        LuckyRJ
      • No avatar normal
        • Replied by
          Mighty! Member
          4,840
        • last active 1 day ago
        allowed to make deposits with no problem.. i wonder something if you would have kept depositing and playing without a withdrawl would the concept of you having any other accounts be an issue..

        Taaa, it should be if they accept a deposit soeasily, there's no problems with that, why not be able to withdrawl the same.. seems as if you have multiple accounts that both ways should be blocked and not accepted to avoid issues like this.. a deposit should blocked and not be accepted.. oh but they let you deposit with smiles on their faces, "yeah yeah your fine no other accounts.. go ahead and play".. then attitudes change once you want a withdrawl...such crap!
      • 2d4818989f1ca7ccfaccc9b2527a6916
        • Replied by
          admin
          3,694
        • last active 2 hrs ago
        That sucks, sorry Taaadaaa. Well, on the good side, now you know who they really are...
      • Index
        • Replied by
          Super Hero
          1,155
        • last active 14 days ago
        Black Diamond and box24 and sparta slots same. They lied to my wife as well taaadaaa. Avoid them, they are not as worthy as they were in the past.
      • Avatar 43180
        • Replied by
          Full Member
          156
        • last active 6 months ago
        This group has been on  my good side for a while. That sux that this has happened. I have not had any problems with them but good luck on that cash out taaadaaa. under the circumstances you handled yourself well.
      • No avatar normal
        • Replied by
          Sr. Member
          381
        • last active 6 months ago

        Thanks for this post from:

        • Images
        • Index
        Any casino using topgame software is the abs olute worst. Even if they say they're not connected to rogue casino rome, I'm sure they are.  They accept deposits and return them if you win.  No risk is their agenda.  Sorry you had to find out this way, but don't expect much when depositing to places accepting u.s. players.  They break the law in the first place, so that tells you something about who you're dealing with...criminals.



      • Me
        • Replied by
          admin
          6,627
        • last active 1 hour ago

        Thanks for this post from:

        • Index
        • No avatar small
        • 2d4818989f1ca7ccfaccc9b2527a6916
        hi guys,

        I will be contacting their Rep today about this issue.

        cheers
        Zuga

      lcb activities in the last 24 hours

      • 29
        new members
      • 720
        members online
      • 22540
        guests online
      • 126
        new posts
      • 3424
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum topics

      • Index
        Lucky Creek Casino - Exclusive 25 Free Spins New and existing players - US OK! Amount: 25 Free Spins on Midnight Racer (ONLY available on Mobile) How to claim the bonus: Players need to sign up from our LINK - Use...
        Lucky Creek Casino Exclusive Free Spins
      • Index
        Introducing the newest member of the bgo casino family, PowerSpins.com, where you get free spins every day.Log in at powerspins.com now using your bgo username and password where 50 free spins are waiting for you - no...
        Power Spins Casino No Deposit
      • Index
        Dear LCBers, Everum casino is giving away free spins every time a new slot has been released to the fastest players who post their casino usernames here on this thread. Please note: US players are not allowed to...
        Exclusive Express Promos at Everum Casino

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit