LuckyRed Casino (No Promotional Email For 16 months)

    2,313
    views
    15
    replies
    Last post ago almost 4 years by LuckyRJ
    Dream rj small transparant
    • Started by
      Super Hero
      2283
    • last active about 1 month ago
    Headline back 23

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • Dream rj small transparant
        • Started by
          Super Hero
          2283
        • last active about 1 month ago
        Hi all,

        Yes as the title of the thread suggests i am unusually shocked and cant actually believe that i have not received a promotional email from LuckyRed Casino since 26/12/2011 when they had that special xmas free chip thing where you had to log in ever other day to get a free chip.

        anyway yes so the purpose of this thread is to bring this fact to life and ask if others have the same outcome and they also don't get any emails any more from LuckyRed Casino

        it is like they just deleted my email address from there systems since December 2011

        don't you find this strange because i certainly do

        also when i ask support about the promotions on the promotions page

        http://www.luckyredcasino.com/promotions.aspx

        I am not allowed to use any of these promotions what so ever

        all i am allowed to use is a SLOTS35 Code that has a 30X wager but no max cashout

        but you have to wager the BONUS + DEPOSIT so if i deposited $20 i would get $7 bonus so that wager would then be $810 wager , so anyway yes, i will never ever take a bonus that makes us wager the deposit too

        so i now feel that i am being treated very very poorly and because i now deposit and play at LuckyRed casino a lot too that i should start getting emails, but i still don't

        all i actually get access to on very rare occasions is a free $10 that has a 10X max cashout on it or the cash-back that LCB do

        Please reply if you don't get emails to from this casino.

        i have also sent an email to the promotions department asking for clarification as to why i stopped getting emails and why i don't qualify for any of the promotions on the promotions page

        i will keep this thread updated when i get a reply from them regarding this issue

        Thanks

        LuckyRJ
      • Index
        • Replied by
          moderator
          2096
        • online

        Thanks for this post from:

        • Dream rj small transparant
        When it comes to Club World Group, Ive never had any problems claiming the promotion I want from their promo page. I suggest you seek a rep's help HERE, hopefully he can at least tell you why you dont recieve any of their offers.

        When it comes to bonus wagering, there is a 10x wagering requirement on their 65% daily match code APRIL65LW until the end of April.
      • Dream rj small transparant
        • Replied by
          Super Hero
          2283
        • last active about 1 month ago
        yes thanks drtheolen, but that is not the only problem i am having, it is mainly the fact that i do not get any emails

        support told me i am opted into them, but surely something is wrong if i have not had an email from them since December 2011.

        this would probly explain why i am not allowed to use any of the promotions on the promotions page too

        I find this highly unfair that i can not use any of them other than the one support said i could which was that  SLOTS35  code

        anyway i sent them an email so i will wait for a reply tomorrow and post a update if i get one

        but my question was

        does anyone else have the same issues has me and doesnt get emails from Luckyred and isnt allowed the promotions either

        please let me know

        Thanks

        LuckyRJ
      • Dream rj small transparant
        • Replied by
          Super Hero
          2283
        • last active about 1 month ago
        So i take it because no one replied, they get emails from them

        well i had a reply

        but this reply didn't answer why i stopped getting emails

        ---

        Hi Robert,



        Thank you for your email, and I am sorry to read that you feel this way.



        I have checked your account, and it has been setup so that you are not able to redeem any promotional free chips at this time. Instead of wagering and games restrictions, you will be more flexible to playing with your own deposits.



        As per the terms and conditions of Lucky Red, we reserve the right to refuse or rescind bonus credits and offerings, or prevent future access to LRC for any reason at its sole discretion. All bonuses are subject to status, please check the promotions button in the casino lobby for information on the coupons available to you.



        Lucky Red reserves the right to change the terms and conditions of any offer including promotional and bonus offers at any time and it is the player’s responsibility to periodically check on this page and the promotions page for changes and updates.



        However, we have some permanent promotions which I’m sure you love:


        Slots and Keno

        Unlimited 35% coupon: SLOTS35

        Blackjack, Video Poker and other games

        Unlimited 35% coupon: OTHERGAMES35



        I trust that this is to your satisfaction, and please do not hesitate to contact me should you have any further comments or questions,

        Regards

        Emma

        VIP Host

        ----

        If anyone can help me further please do so

        Username is RJRob28

        Thanks

        LuckyRJ
      • Dream rj small transparant
        • Replied by
          Super Hero
          2283
        • last active about 1 month ago
        Why does no one help me anymore in this forum

        i am sick of this now

        please will someone help me

        just like the thread i made about Nordic bet got ignored

        i feel this will be another that gets ignored too

        LuckyRJ
      • Me
        • Replied by
          admin
          6671
        • last active 4 hrs ago

        Thanks for this post from:

        • Index
        • Dream rj small transparant
        • Index
        • No avatar small
        • Putting on lipstick emoticon 1
        • Index
        • Avatar 26589
        Seriously RJ, what are you expecting us to do here?

        You got the reply directly from their customer support, you also know there are two CWC Reps on board that you can contact at any time.

        Judging by their email, they seem  to excluded you from promotional offers, hence why you aint getting any promo emails.

        As to your reply why no1 is replying to your post, thats quite incorrect. You do get replied to, and just because you dont get the answer immediately after you make a post does not mean anyone is ignoring you.

        However when there is no need for us to get involved , like in this specific case then you cant expect to get an answer.

        On top of this all, drtheolen has given you the link in his post where you can contact the Rep, so I honestly do not see how else we can assist you with this matter.

        And lastly, and I quote from CS email to you :

        I trust that this is to your satisfaction, and please do not hesitate to contact me should you have any further comments or questions,



        Zuga
      • Dream rj small transparant
        • Replied by
          Super Hero
          2283
        • last active about 1 month ago
        Zuga.

        i clicked that link when it was posted what drtheolen posted for the rep and it went to a page that was not a rep.

        but i didnt contact Martyn because i was waiting to see what promotions team would say to me when they emailed me,

        but obviously this just does not make any sense why they would just stop letting a player use there bonuses

        why would they do this, to me it is just bad practice

        other casinos i play in never ever stop me from using there bonuses if they have bonuses, unless they are VIP bonuses.

        so this is the first casino that has ever done this to me,
        so you have got to understand why i am upset about this zuga, and my post i just made before your reply was a bit of anger, because when i made that post i was again in the support at luckyred and Gosia the supervisor just kept saying we cant change what has already been decided as per our terms and conditions, i find this just totally unfair

        I DONE NOTHING WRONG for this casino to just stop me from being able to use bonuses, but what i didnt realize is that they was stopped in december 2011, but i only started depositing properly about 6 weeks ago and since the case a lot i have deposited here, so you must understand why i am upset, i should be allowed the same offers as anyone else who plays in there casino AM i right or wrong

        i clearly think that the statement in there terms that says they can choose who and what players can get bonuses at there discretion is unfair and unjust

        But thanks for the reply, and my anger and frustration is aimed at LuckyRed casino, and i didnt mean to be rude when i said no reply and such so sorry for saying that post,

        i just wanted people to please understand why i am upset and see that this is not fair business tactics treating players like this.

        EDIT: one thing i also forgot to say, yes i had that first reply, and you qouted that statement, well i did reply to the email they sent me about 4 hours ago, and did not get a reply either.

        EDIT: forgot to mention i have also now emailed martyn the rep.

        LuckyRJ
      • Index
        • Replied by
          moderator
          2096
        • online

        Thanks for this post from:

        • Me
        LuckyRJ, when you go to the supermarket to buy a kilo of bananas no one is obliged to give you another kilo for free just cause youre shopping there, and same goes for the casinos.

        But ofc you have a freedom of choice, you can simply stop playing at he casino in which you feel your deposits are not appreciated. Furthermore, being a UK resident you can play pretty much in every casino from our casino list (if not in all of them), so you cant say that you dont have much choice.
      • Dream rj small transparant
        • Replied by
          Super Hero
          2283
        • last active about 1 month ago
        drtheolen wrote:

        LuckyRJ, when you go to the supermarket to buy a kilo of bananas no one is obliged to give you another kilo for free just cause youre shopping there, and same goes for the casinos.

        But ofc you have a freedom of choice, you can simply stop playing at he casino in which you feel your deposits are not appreciated. Furthermore, being a UK resident you can play pretty much in every casino from our casino list (if not in all of them), so you cant say that you dont have much choice.


        yes i know this lol

        but as a lot is aware i do have ID issues in a lot of casinos and LuckyRed is the only RTG casino other than palace of chance that i did my ID in so of course palace of chance is def not even an option as we all know about that group lol

        so you see it is the only RTG i can actually deposit in and withdraw without any problems as such.

        so this probly explains why it is upsetting me more and yes i see what you was saying

        LuckyRJ
        Rated:
      • No avatar normal
        • Replied by
          Sr. Member
          474
        • last active 8 months ago
        LuckyRJ wrote:

        Why does no one help me anymore in this forum

        i am sick of this now

        please will someone help me

        just like the thread i made about Nordic bet got ignored

        i feel this will be another that gets ignored too

        LuckyRJ


        I didn't ignore your Nordic bet.  I tried to help by telling you that you were whining and my eyes hurt from reading your post.

        And here we go again with another one of your posts.  And yes you are whining even more on this topic.  Its not so much what is being said, its how your saying it, and then also knowing when to quit. 

        You started a thread with lots of words and paragraphs and it could have been asked in one question, "does anyone get promotional emails from Lucky Red?"  See how easy that was.  But then you get your answer and continue to complain.  Deal with Clubworld group on it, id they don't want to give you bonuses then they are under no obligation to do such. 
      • Dream rj small transparant
        • Replied by
          Super Hero
          2283
        • last active about 1 month ago
        ok 3 things

        1: Forum is for posting issues in

        2: Will all my posts now always be seen as complaining even when they are genuine issues that seem to now get just looked at as complaining or whining

        3: Sometimes Detail helps and simply saying 1 line questions and not explaining why is not always enough because then people will reply asking for more explanation, so why not just go into detail in the first place, makes sense??

        so i dont excuse my long posts and i do not see them as whining, i see them as actually letting others see i am having issues and the more detail we can give is better in my eyes, everyone is different, i do things this way, it is the way i am, it is not a crime.

        i am being mistreated in a casino, i have a right to say how i feel and express myself

        LuckyRJ
      • No avatar normal
        • Replied by
          Sr. Member
          392
        • last active 3 months ago

        Thanks for this post from:

        • Dream rj small transparant
        Out of all honesty here, I don't see why you're getting your panties in a bunch over this RJ. It is the casino decision, 100%.

        Back in 2010 I won a RJ of over 17 grand at CWC. And that was on a 35 dollar deposit. I too was bonus banned after that. Yeah sure I was hot as hell, I was a loyal customer to them, deposited almost daily. But after a few weeks, I did see their side of it. If management makes the decision to bonus ban you, don't play there, it is as simple as that. Wether it is good or bad business practices, it is the casinos right to do so.

        You may not like it, but it is their right. After being in the retail industry for 21 years, I knew that I would not make every complaining happy, and realized real damn quick that some customers are only happy when they are complaining. No matter what I did, they weren't happy, just like you aren't happy with the 35% bonus they offer, atleast from what I can tell.

        I agree with you when you say forums are for posting issues, but this issue isn't really an issue. It is something you don't like. It would be an issue if you received an e-mail stating they gave you a bonus and then wouldn't honor it. But that isn't the case here, you have stated they haven't sent you a promotional e-mail since 12/2011.

        I really don't see the casino mis-treating you in way. I am sure you are upset over not getting any promotions, but take a step back, and let it go. Sure you can make a post and state how unhappy you are about it, but making a post, then asking others for help when we have no control over the situation and getting upset when no one answers you, just isn't cool. Let it go RJ, you need to learn to pick and chose your battles. For me, I try to pick the ones I have good shot at winning,( you know like getting Aunt Visa or Uncle Mastercard from the hubbys wallet ), not ones that no matter what I do I am going to get the same out come.

        Not trying to come down on you, just letting you know how I see it.

        LH
      • Avatar 26589
        • Replied by
          Mighty! Member
          3297
        • online

        Thanks for this post from:

        • Dream rj small transparant
        I didn't read everything but....

        Lucky:  Do you know if you make a deposit without a bonus... playthrough is awful... and you lose, you can go to live chat and get a free chip?  You can get a free chip after every deposit if you lose.

        Generally $10 on a $20 deposit with a max cashout of $100.
      • Index
        • Replied by
          admin
          19729
        • online

        Thanks for this post from:

        • Dream rj small transparant
        First time I've seen this thread.  I don't know how it escaped me....anyway Emma (she replied to your email re LRC) is one of the reps that I deal with as is Martyn and it looks as though you're not going to get anywhere with this.  Perhaps move to another casino as already suggested and see if you can get your ID through them before you start depositing.  There are a good few RTG casinos out there if that is your favourite at the mo.  Personally, RTG is a last resort for deposits for me.  Gimme MG any day of the week.

        blue
      • Dream rj small transparant
        • Replied by
          Super Hero
          2283
        • last active about 1 month ago
        Thanks for the replies

        @Lhof - its ok

        @gabby - yes i try to ask for a free chip after every deposit but they always say no, they only give me a free chip about once in every 5 deposits

        @blueday - no problem, and i also messaged martyn the rep which of course i didnt get a reply from, you know, i will probly just have to live with the fact they wont re instate my bonus terms and just use the cashback and get the free chips on occasions and just live with it, i just wish i could have played with a nice match bonus sometimes was all

        thanks again everyone

        LuckyRJ

      lcb activities in the last 24 hours

      • 34
        new members
      • 846
        members online
      • 17080
        guests online
      • 114
        new posts
      • 13811
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum topics

      • Whatisthatnoise zps9339a8ec
        You've made a deposit and gone straight away to one of your favorite games. Sadly, your bankroll has dwindled down to a zero balance.  There is nothing left to do but close the virtual  window on another Jackpot dream...
        Penny for your thoughts...
      • Index
        Jackpot Luck Casino - Exclusive Free Spins New players only - No US! Amount: 25 free spins on “Starburst” How to claim the bonus: Players need to sign up through our LINK and the free spins will be added...
        Jackpot Luck Casino Exclusive Free Spins
      • Avatar 6303
        Hello,  I have waiting 4 weeks for a 600.00 payout i requested and it was declined for unknown reasons.I have had no problems till now and i really need this winnings.My car died and has been fixed but im short...
        Raging bull no pay

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit
      39012170