Winaday Casino issue - Resolved

    4,595
    views
    24
    replies
    Last post ago about 5 years by Slotland.WinADay
    404
    • Started by
      Sr. Member
      282
    • last active 3 days ago
    Headline back 23

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • 404
        • Started by
          Sr. Member
          282
        • last active 3 days ago
        First off, I generally have NO problems whatsoever with Winaday until tonight.  I contacted the rep and she stated that I would receive a match bonus on my next deposit (Great right???) Well the play through for the match bonus was 2x so I made a 50 dollar deposit and received my 50 dollar match but I noticed another 50 (Total of 150)  I contacted the rep Sage and told her remove the last 50 a mistake was made, I just want to play with the 100 dollars and 2xplay through and she said she could not remove it.  So I asked whats the play through now, well it went from 200 to 650!!!!!!! You wanna talk about feeling hosed, this is not right and unfair.  I asked before I even made a bet to remove that stupid 50 dollars that added 450 dollars playthough from my account and according to the rep she could not.  So here I am 3 minutes later, lost it all bc I had to try and make a 650 dollar play though.  I've never been so angry in my life at a online casino, this is ridiculous.

        Oh heres some irony-my winaday account name is WINNER86
      • Index
        • Replied by
          Mighty! Member
          3578
        • last active 3 days ago

        Thanks for this post from:

        • 404
        That's awful.  And once again, proves you gotta watch what you wish for.  They should give you another 50 for free.
      • 9s1jj83
        • Replied by
          Mighty! Member
          2806
        • last active 20 days ago

        Thanks for this post from:

        • Me
        • Index
        • Index
        • 2d4818989f1ca7ccfaccc9b2527a6916
        jfrye1 that is very unfortunate and I can't blame you for feeling as you do. We do have a WinADay rep on the forum, perhaps a mod will move this to that thread and they can have a look.

        katt
      • 404
        • Replied by
          Sr. Member
          282
        • last active 3 days ago

        Thanks for this post from:

        • 9s1jj83
        Thank you for the replies everyone, I don't get it how you can't remove an UNWANTED bonus bc it adds so much playthough.  It makes 0 sense.  I hope they make this right bc if not I will never play there again that is for sure.
      • Avatar 59233
        • Replied by
          Hero Member
          674
        • last active 18 min ago

        Thanks for this post from:

        • 404
        well i experienced it before at WINNER casino, they give me another 17 bucks before i completed my WR, but then i asked the live help and they removed it, so i successfully withdrew...:P hehehehe...

        Sorry to hear about your case...Cheerssss
        Rated:
      • Me
        • Replied by
          admin
          6679
        • last active 9 hrs ago

        Thanks for this post from:

        • Archnye
        • Index
        • 404
        • 9s1jj83
        • 2d4818989f1ca7ccfaccc9b2527a6916
        I will alert Casino Rep about this thread. Please bear in mind it is a weekend so they may not reply till Monday.

        Zuga
      • Index
        • Replied by
          admin
          19737
        • last active 4 hrs ago
        I've messaged him as well Zuga via skype.

        blue
      • Index
        • Replied by
          moderator
          2096
        • last active 17 hrs ago

        Thanks for this post from:

        • 404
        • 9s1jj83
        Very unfortunate jfrye1, im really looking forward to see this resolved since i winaday is a great casino with great promos and support.

        650 wager is still low compared to most of the casinos out there but still i would feel exactly the same if i got what i didnt wanted. Its so anoying when casino advertise a promo and when you decide to deposit based on their advertising you get something different.
      • 404
        • Replied by
          Sr. Member
          282
        • last active 3 days ago
        Thx all! I still haven't heard anything but I'll check tmrw. Hopefully they make this right.
      • Index
        • Replied by
          admin
          19737
        • last active 4 hrs ago
        Hi jfrye1, As you know the rep is never on at weekends.  He will pick up the messages, one way or another, today.

        blue
      • Index
        • Replied by
          admin
          19737
        • last active 4 hrs ago
        The rep is looking into it now.

        blue
      • Winaday
        • Replied by
        • Casino Rep602
        • last active 16 hrs ago

        Thanks for this post from:

        • 2d4818989f1ca7ccfaccc9b2527a6916
        • Index
        • 9s1jj83
        • Index
        • 404
        • Index
        • Me
        Hi Jordan & everyone else around this great forum,

        this is Jack Jelinek, Winaday Casino rep, who will try to shed some light on what happened over the weekend to Jordan aka jfrye1.

        When Sage, one of our Customer Support reps, offered to a match bonus on next $50 deposit back then, you were mere $10 away from your very first $50 bonus for each $500 in deposits.

        This bonus, sort of a cash back that we are now incidentally offering to LCB members in a separate thread - and that you've claimed a few days ago too - is something that we have been offering since the very first day Winaday went online.

        Moreover the bonus is clearly outlined on our promotions page naturally along with slightly higher wagering requirements in this particular case being 10x (=deposit x1, bonus x10), while normally our bonuses only have to wagered once or twice. Something that makes both Winaday and Slotland stand from the crowd of ridiculous offers bearing 40-99x b+d wr!

        I see this was your first time you getting this bonus which might have puzzled you, plus you may also not have been aware of the house policy according to which we don't remove the automatic bonuses such as registration bonus on first 5 deposits, or this particular $50 cashback for $500 in deposits. So it definitely wasn't Sage's fault not to be able to remove the bonus (and the extra wagering requirements) afterwards. Plus we also spoiled you with so many bonuses having just 1-2 wr, lol.


        To conclude ... I'm sorry you felt betrayed by getting a bonus you didn't ask for, but isn't learning about all available bonuses the first thing that every player does when he starts to play at a casino?

        I also see that our customer support has been giving you a truly royal treatment ever since, so to be completely frank, I find it a bit unfair myself trying to blame them for error they didn't necessarily cause, especially when they have been so good to you in terms of granting you extra comps, bonuses, etc.

        Last but not least, I was going to grant you yet another comp as of the inconvenience but I see you've been already granted over $100 since Sat, so all I can do now is toss in a $20 freebie and advice you of a chance to redeem cashbacks on all your deposits made since Jan 1 through a different campaign we have prepared for LCB members. Would that do?


        Cheers Jack
        Rated:
        4.5
        / 5
      • 9s1jj83
        • Replied by
          Mighty! Member
          2806
        • last active 20 days ago

        Thanks for this post from:

        • Index
        • Winaday
        Hi Jack, just wanted to say that even though I can't speak for jfrye1 regarding this resolution, I personally think this is only too fair and I would be happy with such a resolution myself!

        Another job well done Jack, you are a true asset for Slotland and WinADay! And we here at LCB are lucky to have you come here to help us!

        Thanks!

        katt
      • Index
        • Replied by
          Super Hero
          1209
        • last active 5 days ago
        This is what happens when you spoil a child. In the long run they don't appreciate you. The nerves of some people.
      • 404
        • Replied by
          Sr. Member
          282
        • last active 3 days ago

        Thanks for this post from:

        • Winaday
        Thank you Jack for explaining.

      lcb activities in the last 24 hours

      • 28
        new members
      • 681
        members online
      • 12604
        guests online
      • 154
        new posts
      • 3626
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum topics

      • Key111
        You've made a deposit and gone straight away to one of your favorite games. Sadly, your bankroll has dwindled down to a zero balance.  There is nothing left to do but close the virtual  window on another Jackpot dream...
        Penny for your thoughts...
      • Avatar 6303
        Hello,  I have waiting 4 weeks for a 600.00 payout i requested and it was declined for unknown reasons.I have had no problems till now and i really need this winnings.My car died and has been fixed but im short...
        Raging bull no pay
      • Index
        Treasure Mile - Exclusive $64 no deposit bonus Amount: $64 free bonus How to claim the bonus: New players need to sign up through our LINK and enter the bonus code SPIN16TM. Existing players need to use a bonus...
        Treasure Mile and sister brands Spin16 no deposit

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit
      39012170