Club Gold casino $30 no deposit bonus - No US!

Here you can find all LCB exclusive no deposit bonuses !
Headline back 23
    11,111
    views
    14
    replies
    Last post ago over 4 years by Dino CGC
    Panda kiss
    • Started by
      admin
      5058
    • online

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • Panda kiss
        • Started by
          admin
          5058
        • online

        Thanks for this post from:

        • No avatar small
        • No avatar small
        • Index
        • Avatar 78596
        Club Gold Casino exclusive $30 no deposit bonus

        Amount = $30

        How do players claim the bonus: Sign up from our LINK and use code LCB30. Please contact support if any issues.
        PLEASE NOTE: Players need to have NOT taken any other NDBs as it automatically locks the offer.

        Bonus Code: LCB30

        WR= 50x

        Max Cash out : $75(or currency equivalent)

        Games allowed: Only Slots, Lottery Games, Keno are allowed and contribute 100% towards this promotion. No progressive slots allowed.

        Restricted Countries: Poland, Romania, Greece

        Min $20 $10 deposit needed in order to cashout winnings

        Other terms:

        Please note that with this bonus cannot be used in conjunction with any other free bonus offered by Club Gold Casino
        Rated:
      • No avatar normal
        • Replied by
          Newbie
          1
        • last active over 4 years ago
      • Index
        • Replied by
          Full Member
          122
        • last active 7 months ago
        I registered with site and claimed relevant promotions and deposited. I was so happy when all of a sudden I had the progressive jackpot £554 couldnt believe it and I had only been playing around 2 hours. I was told before depositing that my wagering would be £1500 well I contact live help a while after to be told I had to wager £3000 I wasnt happy but had the money in my account to achieve it, well anyway I kept going till my balance was down to £300 well just under contact live help to see how much I wagered to be told yay I had wagered £3000 but because I had played progressive slots I had to wager another £5000 !!!!!!!!!

        PLEASE READ ALL T&C'S as they false advertise their wagering. They made such a happy day for me a misery
      • Panda kiss
        • Replied by
          admin
          5058
        • online
        cocopop3011 wrote:

        I registered with site and claimed relevant promotions and deposited. I was so happy when all of a sudden I had the progressive jackpot £554 couldnt believe it and I had only been playing around 2 hours. I was told before depositing that my wagering would be £1500 well I contact live help a while after to be told I had to wager £3000 I wasnt happy but had the money in my account to achieve it, well anyway I kept going till my balance was down to £300 well just under contact live help to see how much I wagered to be told yay I had wagered £3000 but because I had played progressive slots I had to wager another £5000 !!!!!!!!!

        PLEASE READ ALL T&C'S as they false advertise their wagering. They made such a happy day for me a misery


        Sorry to hear this.

        The general rule for all no deposit bonus offers are that  you cannot play the bonus on progressives and that they don not count towards wagering.

        It did say in my original post - No progressives slots allowed
      • Index
        • Replied by
          Full Member
          122
        • last active 7 months ago
        Yes I have just seen it says in your post never the less, I made my deposit with live help still there with me and I clearly asked them all rules on wagering and they failed to tell me about the increase if I play progressive. I guess its all a learning curve isnt it.
      • Panda kiss
        • Replied by
          admin
          5058
        • online

        Thanks for this post from:

        • Index
        Its is:) Live chats can be quite clueless sometimes
      • Index
        • Replied by
          Full Member
          122
        • last active 7 months ago
        Ive just had a reply from someonone who works at the casino who is forwarding my comments onto the casino manager, which is nice I thought. I will copy what is said onto here once I receive a reply
      • Avatar 78596
        • Replied by
          Sr.Newbie
          37
        • last active 7 months ago
        My account was successfully created for real money, unfortunately, my account was temporarily locked. maybe theres something wrong with the country where I am or my IP. hhmmm
      • Avatar 44954
        • Replied by
          Newbie
          7
        • last active 7 months ago
        cocopop3011 wrote:

        I registered with site and claimed relevant promotions and deposited. I was so happy when all of a sudden I had the progressive jackpot £554 couldnt believe it and I had only been playing around 2 hours. I was told before depositing that my wagering would be £1500 well I contact live help a while after to be told I had to wager £3000 I wasnt happy but had the money in my account to achieve it, well anyway I kept going till my balance was down to £300 well just under contact live help to see how much I wagered to be told yay I had wagered £3000 but because I had played progressive slots I had to wager another £5000 !!!!!!!!!

        PLEASE READ ALL T&C'S as they false advertise their wagering. They made such a happy day for me a misery




        We have checked the gaming account of the player in question and upon receiving our 400% Welcome bonus the player decided to also play our progressive games. This, as indicated on the terms and conditions of the relevant promotion implies the increase of the wagering requirements to 85 times. The link can be found here: http://www.clubgoldcasino.com/promotions/welcome-bonus/terms/.

        The terms of this specific bonus are also indicated in the popup before accepting the bonus. This is an extra step that the casino takes to ensure that the player is aware of the terms before clicking the “accept button”.

        The wagering requirements and the terms, were once again notified to the player when inquired on how much was left to the completion.

        We are very sorry to read that the player is unsatisfied with these terms, however Club Gold makes every effort to ensure that the terms of play are clear at all times.

        As a gesture of good will, the casino will be happy  to offer the player to take advantage of another 400% bonus on her next deposit of 20 or more instead of the 100% daily boost.

        Club Gold Casino
        Rated:
      • Avatar 44954
        • Replied by
          Newbie
          7
        • last active 7 months ago
        cgc wrote:

        cocopop3011 wrote:

        I registered with site and claimed relevant promotions and deposited. I was so happy when all of a sudden I had the progressive jackpot £554 couldnt believe it and I had only been playing around 2 hours. I was told before depositing that my wagering would be £1500 well I contact live help a while after to be told I had to wager £3000 I wasnt happy but had the money in my account to achieve it, well anyway I kept going till my balance was down to £300 well just under contact live help to see how much I wagered to be told yay I had wagered £3000 but because I had played progressive slots I had to wager another £5000 !!!!!!!!!

        PLEASE READ ALL T&C'S as they false advertise their wagering. They made such a happy day for me a misery




        We have checked the gaming account of the player in question and upon receiving our 400% Welcome bonus the player decided to also play our progressive games. This, as indicated on the terms and conditions of the relevant promotion implies the increase of the wagering requirements to 85 times. The link can be found here: http://www.clubgoldcasino.com/promotions/welcome-bonus/terms/.

        The terms of this specific bonus are also indicated in the popup before accepting the bonus. This is an extra step that the casino takes to ensure that the player is aware of the terms before clicking the “accept button”.

        The wagering requirements and the terms, were once again notified to the player when inquired on how much was left to the completion.

        We are very sorry to read that the player is unsatisfied with these terms, however Club Gold makes every effort to ensure that the terms of play are clear at all times.

        As a gesture of good will, the casino will be happy  to offer the player to take advantage of another 400% bonus on her next deposit of 20 or more instead of the 100% daily boost.

        Club Gold Casino


        Jane88,

        Please contact our customer support. They will be able to help you unlock your account.
        http://www.clubgoldcasino.com/247-support/
      • Index
        • Replied by
          Full Member
          122
        • last active 7 months ago
        What a joke. Im sorry but I would never deposit on here again. The reply is totally irrelavant. When I spoke to live help the 2nd time after I had won the money on the progressive slot they FAILED to tell me my wagering had been increased and said I only had to wager £3000 it wasnt until I had wagered £3000 then conveniently I was told oh actually you have to wager £5000 another £5000 on top of the £3000. Thank you for the reply but it is totally irrelavnt. The site needs to employ live help staff that actually know what they are talking about. Its a joke. I play on a lot of casino site and spend alot of money on sites that are genuine. Im disappointed to say the least
      • Index
        • Replied by
          Full Member
          122
        • last active 7 months ago
        Thanks for the offer but no thanks. Hope my post isnt too harsh
      • Index
        • Replied by
          Full Member
          122
        • last active 7 months ago
        oops I meant to say thank you to the original casino rep for looking into it for me I apprecieate it and realise that its not you who has made the finaly outcome
      • Club gold casino logo
        • Replied by
          Casino Rep
          14
        • last active 6 months ago

        Thanks for this post from:

        • Me
        cocopop3011 wrote:

        What a joke. Im sorry but I would never deposit on here again. The reply is totally irrelavant. When I spoke to live help the 2nd time after I had won the money on the progressive slot they FAILED to tell me my wagering had been increased and said I only had to wager £3000 it wasnt until I had wagered £3000 then conveniently I was told oh actually you have to wager £5000 another £5000 on top of the £3000. Thank you for the reply but it is totally irrelavnt. The site needs to employ live help staff that actually know what they are talking about. Its a joke. I play on a lot of casino site and spend alot of money on sites that are genuine. Im disappointed to say the least


        Further review of the gaming and the interactions taken place between the player and customer support has been completed which confirms that the player was informed correctly.

        Upon the first chat session request of the player dated 22/07/2012, information of the welcome bonus had been provided confirming that the wagering was in fact 30 times as the player had not played on any progressive games.
        On 23/07/2012, one of our customer support representatives initiated a chat session to update the player on the wagering progress and provide more details. However the player claimed that no assistance had been asked for , and so the chat session ended.
        A third chat session occurred on  24/07/2012 when the player requested assistance regarding the wagering progress and was given the exact amount wagered and that remaining to wager. At this point the wagering requirements of the welcome bonus were still of 30 times as the player had not yet played on any progressive games.

        Lastly, another chat session was requested by the player on 25/072012 regarding the wagering progress and it is only from this day that the player had started playing on progressive games. The player was informed accordingly that the remaining wagering requirements had now increased to 85 times in line with our terms and conditions concerning the welcome bonus. 

        I can truly appreciate the frustration of the player however the full terms were not hidden at any point and were available on the pop up, before accepting the bonus  and on the link provided above for any player to view.

        That said, I would kindly suggest that cocopop3 contacts me via pm to see if there is anything further I can do to provide a more suitable solution.

      lcb activities in the last 24 hours

      • 25
        new members
      • 711
        members online
      • 16502
        guests online
      • 163
        new posts
      • 3100
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum topics

      • Index
        A lot of members have said they are not keen on some of the casinos available in the Shop. Many of you requested Intertops, which has been added in the last week however, I would love to hear about your favourite...
        Which Casinos would you like to see in the LCB Shop?
      • Index
        Introducing the newest member of the bgo casino family, PowerSpins.com, where you get free spins every day.Log in at powerspins.com now using your bgo username and password where 50 free spins are waiting for you - no...
        Power Spins Casino No Deposit
      • Index
        Dear LCBers, Everum casino is giving away free spins every time a new slot has been released to the fastest players who post their casino usernames here on this thread. Please note: US players are not allowed to...
        Exclusive Express Promos at Everum Casino

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit