Anyone every have an OMG Almost?

Feel free to talk about anything and everything in this board.
Headline back 23
    4,420
    views
    16
    replies
    Last post ago over 6 years by toodleedoo
    No avatar normal
    • Started by
      Mighty! Member
      4840
    • last active 8 days ago

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • No avatar normal
        • Started by
          Mighty! Member
          4840
        • last active 8 days ago
        When i was a teenager i grew up in Long Beach Calif. I was in a gang, it was spanish style all girl, the original name was "Las Hermanas" but as this gang grew there were different ethnic races joining, so the name was changed to "The Troop" we were very popular, not that we were bad girls, we were just down right good party girls. The Troop is still alive today although the original members have long gone it was carried on and we are not forgotten as founders. My nickname was jingles btw because i always wore bells on my shoes lmao.. We had jackets and sweatshirts with our nicknames on front and "The Troop" in old english writing on back LB standing for Long Beach just under as our logo.

        We partied everywhere with every other gang we could get, up to hundreds of miles away (we had a rep for throwing down some parties) and even with our rivals though sometimes those didn't go so well lol... and see partying was the thing them, dancing, meeting guys, getting drunk, chilling and having a good time was our thing, not fighting or causing trouble.

        Another thing we did was cruise whittier blvd, lowriders, good looking guys, music of the oldies galore. As we were cruising there was another car just next to us, they was mugging and looking all mean, we wasn't thinking nothing of it we was trying to have a good time. That car got into a left turn lane and we were on the far right, suddenly POW, a bullet flew right through the drivers side window of our car and out the passenger side, IF me or my friend would have been leaning just a fraction of an inch forward that bullet would of been in the brain. To this day i can still feel the heat and the burn of that bullet that flew pass my forehead, still smell it.. for about a week i had a slight burn mark.

        I think about this day and say OMG i could of died that day, fate had us in the upright position and our Angels were on guard. Everything in my life i have and have gained, went through.. whether it was good or bad.. would not be happening right now...
        I thank God for my life.

        Anyne every have an OMG almost, unexpected almost, an OMG!!?
      • Avatar 7451
        • Replied by
          Full Member
          120
        • last active 7 months ago

        Thanks for this post from:

        • Avatar 31153
        • No avatar small
        lol if someone out there has not had an OMFG  then they are truly blessed to not experiance there life pass befor their eyes !!
      • Avatar 31153
        • Replied by
          Super Hero
          1238
        • last active 7 months ago
        REDSKINS707 wrote:

        lol if someone out there has not had an OMFG  then they are truly blessed to not experiance there life pass befor their eyes !!


        yup yup.

        I had enough OMFG piss my pants experiences....been stabbed (for a friggin bus pass!), been shot at (missed me, phew!), had barrel of gun stuck up to my head twice (car jacked x 2, fu@kin assholes!)



      • No avatar normal
        • Replied by
          Mighty! Member
          4840
        • last active 8 days ago
      • No avatar normal
        • Replied by
          Mighty! Member
          4840
        • last active 8 days ago
        Ishin...All i can say is OMG!! But it is nice they all missed and we are able to have you here today... but OMG!!!
      • Images
        • Replied by
          Superstar Member
          6203
        • last active 11 hrs ago

        Thanks for this post from:

        • No avatar small
        i dated a guy that was violent when he drank(i was 18 and thought i was in love) years later when i was 25 i saw him in burger king and he wanted to get back with me.I said hecks no.Then my mom called me 2 weeks later and said he was in the paper and news he killed his ex girlfriend and himself omg i thought that could have been me. Im not happy by no means it happened to the other young lady.The things we do when were young smh.(smh means shake my head) :'(
      • Avatar 31153
        • Replied by
          Super Hero
          1238
        • last active 7 months ago
        rena35 wrote:

        i dated a guy that was violent when he drank(i was 18 and thought i was in love) years later when i was 25 i saw him in burger king and he wanted to get back with me.I said hecks no.Then my mom called me 2 weeks later and said he was in the paper and news he killed his ex girlfriend and himself omg i thought that could have been me. Im not happy by no means it happened to the other young lady.The things we do when were young smh.(smh means shake my head) :'(


        Burger King be making peeps violent.  Thats why I choose McDonalds!
        haha jk
      • No avatar normal
        • Replied by
          Mighty! Member
          4840
        • last active 8 days ago
        ishin wrote:

        rena35 wrote:

        i dated a guy that was violent when he drank(i was 18 and thought i was in love) years later when i was 25 i saw him in burger king and he wanted to get back with me.I said hecks no.Then my mom called me 2 weeks later and said he was in the paper and news he killed his ex girlfriend and himself omg i thought that could have been me. Im not happy by no means it happened to the other young lady.The things we do when were young smh.(smh means shake my head) :'(


        Burger King be making peeps violent.  Thats why I choose McDonalds!
        haha jk


        I don't even know bout Mc Donalds anymore, people beat up the cashier for Chicken Nuggets.. what about Popeyes?

        Rena.. yes thats an OMG.. common sense stepped in and said aaah hell nah
      • Images
        • Replied by
          Superstar Member
          6203
        • last active 11 hrs ago
        i know that was very tragic im just thankful i had an angel with me it still makes me sad even now to know i could have not been here and not had the chance to bring a little brightness to the peoples lives i touch thanks you guys
      • No avatar normal
        • Replied by
          Mighty! Member
          4840
        • last active 8 days ago

        Thanks for this post from:

        • Images
        Exactly Rena, we are very happy to have you here.. i know what you mean, it could of been her life spared and not yours.. but we never know, fate stepped in, destiny grabbed hold, and an angel was on it's guard!
      • Avatar 24465
        • Replied by
          Super Hero
          1106
        • last active 2 months ago

        Thanks for this post from:

        • No avatar small

        You didn't hear about the lady that got crazy at Micky Ds (McDonalds) over nuggets?



        ishin wrote:

        rena35 wrote:

        i dated a guy that was violent when he drank(i was 18 and thought i was in love) years later when i was 25 i saw him in burger king and he wanted to get back with me.I said hecks no.Then my mom called me 2 weeks later and said he was in the paper and news he killed his ex girlfriend and himself omg i thought that could have been me. Im not happy by no means it happened to the other young lady.The things we do when were young smh.(smh means shake my head) :'(


        Burger King be making peeps violent.  Thats why I choose McDonalds!
        haha jk
      • Avatar 24465
        • Replied by
          Super Hero
          1106
        • last active 2 months ago

        Thanks for this post from:

        • No avatar small
        Oh yeah and I've never had a OMFG moment..thank god
      • Avatar 31153
        • Replied by
          Super Hero
          1238
        • last active 7 months ago
        Imagin.ation wrote:


        I don't even know bout Mc Donalds anymore, people beat up the cashier for Chicken Nuggets.. what about Popeyes?

        [/quote]


        [quote author=allgood2010 link=topic=13483.msg123094#msg123094 date=1283134944]
        You didn't hear about the lady that got crazy at Micky Ds (McDonalds) over nuggets?



        lol.. you guys are funny. 
        Actually, I did hear about that incident.  Craaaazy!!  Cmon lady, we only serving Breakfast Menu!  lmao

        McD's has been on my mind lately cuz of their Wild Berry Smoothies...they are sooo good, especially in the recent days of scorching heat.
      • No avatar normal
        • Replied by
          Mighty! Member
          4840
        • last active 8 days ago
        ishin wrote:

        Imagin.ation wrote:


        I don't even know bout Mc Donalds anymore, people beat up the cashier for Chicken Nuggets.. what about Popeyes?

        [/quote]


        [quote author=allgood2010 link=topic=13483.msg123094#msg123094 date=1283134944]
        You didn't hear about the lady that got crazy at Micky Ds (McDonalds) over nuggets?



        lol.. you guys are funny. 
        Actually, I did hear about that incident.  Craaaazy!!  Cmon lady, we only serving Breakfast Menu!  lmao

        McD's has been on my mind lately cuz of their Wild Berry Smoothies...they are sooo good, especially in the recent days of scorching heat.


        Ishin.. when they stop servin' em.. don't beat up the cashier.. just calmly extend your arm, make a fist, poke out your middle finger and WALK AWAY QUICKLY!
      • Avatar 10150
        • Replied by
          Mighty! Member
          3007
        • last active 4 months ago
        Does doing 60 mph and hitting black ice and spinning out on a high bridge count? 

        Nope, didn't hit the wall or other traffic, but WOW!!!

      lcb activities in the last 24 hours

      • 30
        new members
      • 645
        members online
      • 21106
        guests online
      • 81
        new posts
      • 103
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum topics

      • Index
        A lot of members have said they are not keen on some of the casinos available in the Shop. Many of you requested Intertops, which has been added in the last week however, I would love to hear about your favourite...
        Which Casinos would you like to see in the LCB Shop?
      • Index
        Introducing the newest member of the bgo casino family, PowerSpins.com, where you get free spins every day.Log in at powerspins.com now using your bgo username and password where 50 free spins are waiting for you - no...
        Power Spins Casino No Deposit
      • Index
        Dear LCBers, Everum casino is giving away free spins every time a new slot has been released to the fastest players who post their casino usernames here on this thread. Please note: US players are not allowed to...
        Exclusive Express Promos at Everum Casino

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit