Magic 8 ball

    3,500
    views
    14
    replies
    Last post ago almost 7 years by max1mike
    Avatar 31779
    • Started by
      Mighty! Member
      3046
    • last active 4 months ago
    Headline back 23

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • Avatar 31779
        • Started by
          Mighty! Member
          3046
        • last active 4 months ago
        Hi gang:
            Does anyone remember the "Magic 8 Ball?"  Of course you do. It's the toy that you ask it a question and then shake the hell out of it, and flip it over for the answer.

        I had one of those at my office when I was running a car rental place.  I used it to make all my executive decisions.  Perhaps that is why I lost that job. lol

        There was just something about the Magic 8 ball that made you pick it up and ask it a question.  I think you can still find it in the stores today.

        It gave answers like:

        Better not tell you now.

        Ask again later >:(

        Yes

        No


        etc....


        Totally a toy for all ages.  haha.......


        Anyone ever have one of these things but me?

                                                                  PMM
      • No avatar normal
        • Replied by
          Mighty! Member
          4840
        • last active 12 days ago
        LMAO.. Yes and i would ask it questions about boys, "does he like me?" ... shake the hell out of it and get "no" i'd ask again.. the answer would be "ask again" i'd ask again the answer would be "no".. i wouldn't stop til i got "YES" lmaoooooo

        Then i found out when i got one as an adult, you aren't supposed to shake it.. LMAOO

        That thing was messin with me 





      • Avatar 31779
        • Replied by
          Mighty! Member
          3046
        • last active 4 months ago
        Imagin.ation wrote:

        LMAO.. Yes and i would ask it questions about boys, "does he like me?" ... shake the hell out of it and get "no" i'd ask again.. the answer would be "ask again" i'd ask again the answer would be "no".. i wouldn't stop til i got "YES" lmaoooooo

        Then i found out when i got one as an adult, you aren't supposed to shake it.. LMAOO

        That thing was messin with me 









        I was like....MINE is for real, it's not a toy, It knows things I need to know. HAHA

        Mine messed with me all the time too. It was creepy...LOL

                                                              PMM

        Shaking it till you get the answer you wanted....LMAO
      • Avatar 18318
        • Replied by
          Hero Member
          868
        • last active 5 months ago
        I think everybody had one of those at one time. My favorite was.. Ask again later!  HAHAA!
      • Avatar 17884
        • Replied by
          Mighty! Member
          3700
        • last active 7 months ago
        LOL...I used to have one of those, I used to get so mad when it would say ask again later, or no...LMAO




        :-*
      • No avatar normal
        • Replied by
          Mighty! Member
          4840
        • last active 12 days ago
        Let's see, i'll ask it a question...

        "Will i win some money with my lucky numbers?"



        ... hey don't get smart with me ya crazy magic 8 ball, now im gonna shake you real hard.. !!  >:(
      • Avatar 18318
        • Replied by
          Hero Member
          868
        • last active 5 months ago
        Cant take no for an answer huu?

        MommyMachine wrote:

        LOL...I used to have one of those, I used to get so mad when it would say ask again later, or no...LMAO




        :-*
      • Putting on lipstick emoticon 1
        • Replied by
          admin
          12453
        • last active 14 min ago
        I loved the magic 8 ball!! I took that baby serious. Of course it was always love related and my secret crushes when i was a kid. I always would wonder...how long do i have to wait when it would say ......"ask again later"! I never did have the patience to wait. I wanted the answers now!!!

        Another thing i believed in wholeheartedly was the OUIJA board! And it would never fail......it was never me who was moving it, it was the other person. We would spend so much time blaming each other for moving it that we never really did get a answer!

        Great thread.........i love it!!

        Lips
      • 20150122 113127
        • Replied by
          Super Hero
          1187
        • last active 7 hrs ago
        Imagin.ation wrote:

        Let's see, i'll ask it a question...

        "Will i win some money with my lucky numbers?"




        ... hey don't get smart with me ya crazy magic 8 ball, now im gonna shake you real hard.. !!  >:(


        If you shake it more than twice, you're just playing with it.
      • No avatar normal
        • Replied by
          Superstar Member
          5146
        • last active 7 days ago
        Never had one of those but I used to play affection  game with flower pedals...he loves me or he loves me not... I remember the thrill of how I felt while picking one petal off a flower for each phrase...he heh...
      • Avatar 31779
        • Replied by
          Mighty! Member
          3046
        • last active 4 months ago
        lipstick_xoxos wrote:

        I loved the magic 8 ball!! I took that baby serious. Of course it was always love related and my secret crushes when i was a kid. I always would wonder...how long do i have to wait when it would say ......"ask again later"! I never did have the patience to wait. I wanted the answers now!!!

        Another thing i believed in wholeheartedly was the OUIJA board! And it would never fail......it was never me who was moving it, it was the other person. We would spend so much time blaming each other for moving it that we never really did get a answer!

        Great thread.........i love it!!

        Lips



        Hey Lips....I used to play with a OUIJA board with friends I trusted. We for sure got that thing to move, and it wasnt any of us doing it. We got the crap scared out of us, and I have never went back to it. lol

        As far as the Magic 8 Ball goes, I think I am gonna look for one today.  Bring it home, and start a service here at the forum for questions that only the Magic 8 Ball can answer. HAHAHA

        "Will I win a Random Jackpot today? "

        "Will I hit Bingo today?"

        Is so and so a rogue casino?"

        "Will I ever recieve my cashout?" hahahahah

                                                                          PMM
      • Index
        • Replied by
          admin
          19737
        • online
        I have to say I have never seen one of these things - except in a film.  Amazing they can still sell them even today....but not in the UK (to my knowledge).

        blue
      • Avatar 31779
        • Replied by
          Mighty! Member
          3046
        • last active 4 months ago
        They were alot of fun Blue....and I just knew I wasnt the only person to have one.


        If I had one today I would ask it..........

        "Is it to hot to mow the yard?" ..........Hopefully it would tell me "yes" lol

                                                                                            PMM
      • Avatar 15484
        • Replied by
          Full Member
          244
        • last active 8 months ago
        i have the app for my android phone....shake the phone and it gives answers like the real magic 8 ball.

      lcb activities in the last 24 hours

      • 25
        new members
      • 679
        members online
      • 12864
        guests online
      • 146
        new posts
      • 7391
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum topics

      • Key111
        You've made a deposit and gone straight away to one of your favorite games. Sadly, your bankroll has dwindled down to a zero balance.  There is nothing left to do but close the virtual  window on another Jackpot dream...
        Penny for your thoughts...
      • Avatar 6303
        Hello,  I have waiting 4 weeks for a 600.00 payout i requested and it was declined for unknown reasons.I have had no problems till now and i really need this winnings.My car died and has been fixed but im short...
        Raging bull no pay
      • Index
        Treasure Mile - Exclusive $64 no deposit bonus Amount: $64 free bonus How to claim the bonus: New players need to sign up through our LINK and enter the bonus code SPIN16TM. Existing players need to use a bonus...
        Treasure Mile and sister brands Spin16 no deposit

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit
      39012170