RESOLVED - BetDna stalling and not responding to my withdrawal request

Our community has 90,291 members and growing
with 345,374 posts in 20,873 topics by 3,019 members.
Headline back 2
    4,924
    views
    21
    replies
    Last post ago over 2 years by sanchya
    No avatar normal

    carlito brigante

    • Full Member
    • offline
    • 0
      thanks given
    • 24
      thanks received

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • No avatar normal

        carlito brigante

        • Full Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 24
          thanks received
        • Started by
          Full Member
          139
        • last active 4 months ago
        As you may know in the BetDna thread i won $635 on sportbetting with the $25 free chip.

        At first i contacted live chat and said that i had made paythrough as it said it in the wagering
        bar 100% and they said to request a ticket so i did . I got denied because there is actually a
        10 x $25 wagering to complete with real funds before a withdrawal can be made and i was told
        once was met i could request a withdrawal.

        So i met the $250 wagering and requested another withdrawal for $920 on the 17th and after being on chat being assured that i would get a response within 48 hours i have had no contact at all
        and also my ticket has disappeared with the withdrawal request. So i told them i am complaining to my forum and Ben says go for it and that noone will contact them about this and they don't care as they don't read LCB anyway.

        Very shady and after Ben saying don't worry about it 10 minutes ago and that i will get paid,
        i am now not so sure . I think they are stalling and don't want to pay me out.
      • Panda kiss

        Melcb

        • admin
        • female
        • offline

        I heart LCB

        Queries or issues? Send me a private message
        • 1724
          thanks given
        • 5285
          thanks received
        • Replied by
          admin
          5,003
        • last active 8 hrs ago

        Thanks for this post from:

        • Index
        please PM me your username and we will contact the casino.

        We do not have this casino listed on LCB and have never communicated with these guys before - so not sure how it will go with your cashout query.

        However, we will try our best. Thats what we here for:)

      • No avatar normal

        carlito brigante

        • Full Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 24
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          139
        • last active 4 months ago
        Update nbsp; Still heard nothing from accounting at BetDna so was told by live chat to ask for
                          an update on my request . Now they are saying it could be 3-5 days before i hear
                          a response on the updated ticket (updated withdrawal request on the 27th).Poor           
                          show for a new company and not the way to treat new customers that's for sure.

        PM sent to you Mel ty
      • No avatar normal

        carlito brigante

        • Full Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 24
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          139
        • last active 4 months ago

        Thanks for this post from:

        • Panda kiss
        Update:-
        After my update request on the 27th after my original request on the 21st i got this
        message last night . Pretty ridiculous that after all this time they respond with this
        e-mail stating that they are now ready to review my request.  >:(

        Thank you for sending the required information.

        We are now ready to review your request. Right now we are in the process of reviewing all the information and checking against our records. We will get back to you as soon as possible in order to give you an update of your withdrawal request. Keep in mind that you do not need to open another ticket in order to get an update of your request.

        Please note that as stated in our website when you submitted this withdrawal: "Opening another ticket regarding your withdrawal when you already have a pending request will cause your withdrawal request to be delayed.”

        Should you have any questions, please let us know.
      • Index

        udacia

        • Full Member
        • male
        • offline
        • 101
          thanks given
        • 72
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          243
        • last active 4 months ago
        Melcb wrote:

        We do not have this casino listed on LCB and have never communicated with these guys before - so not sure how it will go with your cashout query.
        However, we will try our best. Thats what we here for:)

        Now Betdna is listed, I'm sure that LCB will find a solution soon
      • Pamper casino

        Pamper Casino

        • Casino Rep
        • offline
        • 3
          thanks given
        • 17
          thanks received
        • Replied by
          Casino Rep
          59
        • last active 11 days ago
        Please note that to qualify for a withdrawal you need to have made a deposit. This is different from our casino products. I believe you have been informed of this on several occasions and the ticket update you last got also clarified this.
      • No avatar normal

        carlito brigante

        • Full Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 24
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          139
        • last active 4 months ago
        I just want to add that this is just ridiculous now and that it's just not worth it.

        Pamper rep you are very much mistaken that i was told i had to deposit $100 to withdraw winnings.
        I only just got the e-mail yesterday and it says i have to deposit within 30 days of getting the $25 free
        chip. I gt this e-mail on the 28th day and also it says max $125 withdrawal. Why on earth would i ever deposit $100 and have to play it through again along with my balance which is $920 so that would be
        $1020 wagering

        Here is the e-mail :- what a joke the terms are
        Thank you for providing the required information

        Our records show you have completed the wagering requirement on the bonus. Please remember you have a 30 day period in order to process your $100 deposit required to cashout as stated in the terms and conditions Term #16 of the Free Play and Bonus Terms and Conditions:

        https://betdna.com/Terms


        Non Deposit Free Play or Casino Bonuses: Players who redeem non deposit bonuses or "free chips" are required to meet the following additional requirements before any payouts will be granted:

        $25 Free Play offer:
        10X Rollover on the bonus, meaning a total of $250 worth of bets must be placed in order for the bonus to reach level one of the rollover requirements.
        To be eligible for a payout, the player must make a deposit of $100 within 30 days of receiving the free play bonus. The player must play their balance plus the $100 deposit 1x. (Example player has $100 balance from rolled over free play + $100 deposit x 1 = $200 in wager needed.) Once player has completed both levels of rollover the player is free to make a withdrawal request. Note: If deposit is not made within the first 30 days the free play all winnings will be considered void. The maximum cashout for the $25 freeplay offer is $125

        Please complete the requirement and email us again once you are ready to cashout

        I'm just glad i never made a deposit before i got that e-mail saved myself a lot of hassle.

        Keep your $ BetDna i won £700 today and cashed out the same day that's service for you.
      • Panda kiss

        Melcb

        • admin
        • female
        • offline

        I heart LCB

        Queries or issues? Send me a private message
        • 1724
          thanks given
        • 5285
          thanks received
        • Replied by
          admin
          5,003
        • last active 8 hrs ago
        $100 is rather high for a deposit, plus needing to wager it 1x is even worse.

        Are you giving up on this wihdrawal carlito brigante?
      • No avatar normal

        carlito brigante

        • Full Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 24
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          139
        • last active 4 months ago
        Yes Mel i have definitely given up on this withdrawal.
        Firstly their ticket system is an absolute mess and very confusing.
        Nobody ever told me it was $125 max withdrawal and $100 deposit to withdraw.
        Why couldn't they have told me this way before Christmas my original withdrawal was
        10th December for $635 a simple e-mail to say i couldn't withdraw this amount
        would have saved me all this hassle for nothing.

        This free chip offer is very misleading the original 10x $25 playthrough is fair enough but
        to then have to deposit $100 and playthrough my balance which is $920 in order to
        withdraw $125 is just ridiculous.

        So basically to do all this i would be risking my $100 deposit in placing $1020 wagering to win
        back $125 which is crazy.

        As i have said i am in the uk and we have plenty of bookmakers and casinos here
        with far better deposit and withdrawal options that are super quick and fair to the customer.

        Thanks for your help Mel i didn't realise this casino is part of pamper group so i shouldn't
        be surprised about how they do their business and glad i never deposited before i got their
        terms explained by e-mail.
      • Pamper casino

        Pamper Casino

        • Casino Rep
        • offline
        • 3
          thanks given
        • 17
          thanks received
        • Replied by
          Casino Rep
          59
        • last active 11 days ago
        I believe there is a misunderstanding here that needs to be clarified. You won't JUST be able to withdraw $125 after completing the WR. That wouldn't make any sense as has been pointed out and that is not what the term states.

        Should you choose to make the $100 deposit and complete the required WR you will be able to withdraw your $100 deposit + whatever you win off the $100 deposit + $125 free chip. I hope that's clear now.
      • Pamper casino

        Pamper Casino

        • Casino Rep
        • offline
        • 3
          thanks given
        • 17
          thanks received
        • Replied by
          Casino Rep
          59
        • last active 11 days ago
        I should also point out that BetDNA is a sports product. The rules are very different from our casino products where for instance a deposit is not required for a withdrawal off a free chip and the minimum and maximum deposit amounts are very different etc etc. The bonus rules for this product are also entirely different in nearly every way from our casino offerings. While all our online casino games are offered at BetDNA this product is primarily for sports bettors and the promotions are geared towards that market.
      • No avatar normal

        carlito brigante

        • Full Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 24
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          139
        • last active 4 months ago
        BetDna also has casino games and gives out free casino chips so it isn't only a sports product that is incorrect information.

        Here is the terms from your previous post where it clearly says No deposit freeplay OR CASINO bonuses:-

        Non Deposit Free Play or Casino Bonuses: Players who redeem non deposit bonuses or "free chips" are required to meet the following additional requirements before any payouts will be granted:

        $25 Free Play offer:
        10X Rollover on the bonus, meaning a total of $250 worth of bets must be placed in order for the bonus to reach level one of the rollover requirements.
        To be eligible for a payout, the player must make a deposit of $100 within 30 days of receiving the free play bonus. The player must play their balance plus the $100 deposit 1x. (Example player has $100 balance from rolled over free play + $100 deposit x 1 = $200 in wager needed.) Once player has completed both levels of rollover the player is free to make a withdrawal request. Note: If deposit is not made within the first 30 days the free play all winnings will be considered void. The maximum cashout for the $25 freeplay offer is $125

        That clearly states that it is the same terms for the casino as it is the sportsbook does it not.


        Just to add what a terrible sportsbook it is anyway one of the worst i have seen and would never
        deposit there and wish members not to deposit their either.
        I also mentioned to them that their soccer betting page was wrong way before christmas and it still hasn't been fixed yet. For example in any sportsbook in the world the home team is marked with a 1
        the draw an x and away team is a 2. BetDna has the away team in the 1 column and the home team in the 2 column . This is a major flaw and shows how much they have a clue about how to run a sportsbook.
      • No avatar normal

        carlito brigante

        • Full Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 24
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          139
        • last active 4 months ago
        Pamper Casino wrote:

        I believe there is a misunderstanding here that needs to be clarified. You won't JUST be able to withdraw $125 after completing the WR. That wouldn't make any sense as has been pointed out and that is not what the term states.

        Should you choose to make the $100 deposit and complete the required WR you will be able to withdraw your $100 deposit + whatever you win off the $100 deposit + $125 free chip. I hope that's clear now.


        No it still isn't clear to be honest. You are saying that the $125 max withdrawal is a free chip now ?
        If i deposit $100 and place a $100 bet and it loses i still have my $920 balance so i can still win any
        amount of winnings from that? What counts as my winnings ?
        You state that i win whatever from the $100 deposit so is it my first $100 worth of bets to complete the
        $1020 wagering or what ?

        Not clear at all.
      • Index

        KummerLidande

        • Sr. Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 81
          thanks received
        • Replied by
          Sr. Member
          302
        • last active 4 months ago
        they have it in the terms, nothing you can do. those roguish terms should make anyone stay away from any 'free chip'. the only fault is yours for not reading the terms before registering. next time pick 32red, guts who pay in minutes to hours as much as you win, verification taking minutes.
      • No avatar normal

        carlito brigante

        • Full Member
        • offline
        • 0
          thanks given
        • 24
          thanks received
        • Replied by
          Full Member
          139
        • last active 4 months ago
        That's my point i asked for their terms but i never got them and never saw them in their lobby.
        As i have already stated i have accounts at every online spotsbook/casino in the uk and get paid super quick as you say. I only used the free chip as i was bored and didn't expect my 5 team parlay to come up all they had to
        do was tell me at the start not 28 days later which would have saved a lot of wasted time and hassle.
        ty for your concerns.

      lcb activities in the last 24 hours

      • 28
        new members
      • 597
        members online
      • 12910
        guests online
      • 121
        new posts
      • 6570
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum posts

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit
      39012170