RESOLVED: Grand Macao casino Be careful...Close my account after cashout request

Our community has 90,261 members and growing
with 345,181 posts in 20,865 topics by 3,018 members.
Headline back 2
    3,816
    views
    32
    replies
    Last post ago over 2 years by blueday
    No avatar normal

    ready82

    • Sr.Newbie
    • offline
    • 7
      thanks given
    • 3
      thanks received
    • Started by
      Sr.Newbie
      47
    • last active 4 months ago

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • No avatar normal

        ready82

        • Sr.Newbie
        • offline
        • 7
          thanks given
        • 3
          thanks received
        • Started by
          Sr.Newbie
          47
        • last active 4 months ago
        Almost 2 month ago i won 100 euro whit a free chip, and after meet the bonus requirement, i deposited 20 euro and request my cashout..

        After send various documents to confirm my personal information, my address ecc ecc( i send many documents), they closed my account whit the ridiculous justification of fraudulent documents


        Never seen a similar situation...
        I send the same documents that i used in all casino, to cashout my wins...

        Two Minutes ago i read a similar situation of a LCB user....then i decide to write, even if has passed two months..
        many thanks
      • No avatar normal

        ready82

        • Sr.Newbie
        • offline
        • 7
          thanks given
        • 3
          thanks received
        • Replied by
          Sr.Newbie
          47
        • last active 4 months ago
        anyone can help me?
      • 200 zpsnwkvewod

        Emma.lcb

        • Hero Member
        • female
        • offline
        • 481
          thanks given
        • 962
          thanks received
        • Replied by
          Hero Member
          950
        • last active 2 days ago

        Thanks for this post from:

        • 2d4818989f1ca7ccfaccc9b2527a6916
        • No avatar small
        I'm sorry to hear that, but Grand Macao has a warning sign.
        Read the following:  Same owners as SlotsJungle, Casino Titan, GoldenCherry, Jackpot Grand. Please exercise caution when playing at this casino. Reports from members include complaints for inexcusable long withdrawal delays and a customer support team that is not resourceful in solving issues. Withdrawal limits are unreasonable with a $500 max limit for most cases even though the terms stipulate “up to $3,000”. These terms are unclear and allow too much leverage to reduce the limits at any time. We advise members to use discretion when considering this casino until further notice.

        And this too: Grand Macao Casino has been placed on our warning list due to recent industry events that have occurred. Due to certain acts Top Game have revoked Grand Macao of its gaming license. Therefore new players cannot download the casino and cannot take deposits. We are unaware of if the casino will close but for the moment please choose to play somewhere else until a decision is finalized.

        I'm sorry 
      • Index

        blueday

        • admin
        • offline
          • 18132
            thanks given
          • 9800
            thanks received
          • Replied by
            admin
            20,102
          • last active 18 min ago
          You can try messaging the rep by clicking HERE.

          I will also bring your thread to her attention.
        • No avatar normal

          clara.hans

          • Sr. Member
          • offline
          • 28
            thanks given
          • 310
            thanks received
          • Replied by
            Sr. Member
            376
          • last active 4 months ago

          Thanks for this post from:

          • Index
          • No avatar small
          • 200 zpsnwkvewod
          ready82 wrote:

          Almost 2 month ago i won 100 euro whit a free chip, and after meet the bonus requirement, i deposited 20 euro and request my cashout..

          After send various documents to confirm my personal information, my address ecc ecc( i send many documents), they closed my account whit the ridiculous justification of fraudulent documents


          Never seen a similar situation...
          I send the same documents that i used in all casino, to cashout my wins...

          Two Minutes ago i read a similar situation of a LCB user....then i decide to write, even if has passed two months..
          many thanks


          Hi,


          please let me know your username so I can take a look into this.

          Best regards
        • No avatar normal

          ready82

          • Sr.Newbie
          • offline
          • 7
            thanks given
          • 3
            thanks received
          • Replied by
            Sr.Newbie
            47
          • last active 4 months ago
          Thanks to all for informations..

          CLARA, i have just sent my user id

          i have always cashout whit no problem from othercasinò...same documents send..
          But, whit grand macao, after win 100 euro and deposited 20 euro..i have only get , clousure of my account..!!

          I did not know that Top game have revoked Grand Macao of its gaming license...but it is an action needed, to protect customers...

          I Hope to get my money...!
          Many thanks to everybody!, txs LCB!


        • No avatar normal

          clara.hans

          • Sr. Member
          • offline
          • 28
            thanks given
          • 310
            thanks received
          • Replied by
            Sr. Member
            376
          • last active 4 months ago
          ready82 wrote:

          Thanks to all for informations..

          CLARA, i have just sent my user id

          i have always cashout whit no problem from othercasinò...same documents send..
          But, whit grand macao, after win 100 euro and deposited 20 euro..i have only get , clousure of my account..!!

          I did not know that Top game have revoked Grand Macao of its gaming license...but it is an action needed, to protect customers...

          I Hope to get my money...!
          Many thanks to everybody!, txs LCB!



          Hi ready82,

          Ill get in touch with the brand managers and let you know.

          Best regards,
        • No avatar normal

          clara.hans

          • Sr. Member
          • offline
          • 28
            thanks given
          • 310
            thanks received
          • Replied by
            Sr. Member
            376
          • last active 4 months ago
          Hi Ready,


          just checked with our brand manager and I believe I replied to you on another forum.

          The fraud department didn't approve your faxback for security reasons.

          Sadly I wont be able to help you on this, you need to get in touch directly with the department.

          Best regards,
        • No avatar normal

          ready82

          • Sr.Newbie
          • offline
          • 7
            thanks given
          • 3
            thanks received
          • Replied by
            Sr.Newbie
            47
          • last active 4 months ago
          So, what should I do?
          This is a ridiculous situation, my documents are perfectly valid, I've always used anywhere!
          I also paid € 20 into your casino to pick.
          You do not want to pay,
        • No avatar normal

          clara.hans

          • Sr. Member
          • offline
          • 28
            thanks given
          • 310
            thanks received
          • Replied by
            Sr. Member
            376
          • last active 4 months ago
          Hi ready,


          the fraud department is using specific Technics, programs and methods that I'm unaware of in order to validate the requests. Sadly I wont be able to help you on this, you will have to contact them directly.

          Best regards,
        • No avatar normal

          ready82

          • Sr.Newbie
          • offline
          • 7
            thanks given
          • 3
            thanks received
          • Replied by
            Sr.Newbie
            47
          • last active 4 months ago
          I sent mail to financial department

          this is theirs response

          Dear xxxxx


          "Thank you for your email.

          Please note that the relevant department closed your account permanently due to security reasons and violation of our Terms and Conditions.

          I regret to inform you that we cannot reopen your account. "


          I expected a similar response
          1) i have not violated any terms and condition ( i send my personal document, as i made in other casinò=
          2) They kept my 20 euro deposited ...This is stealing!!!
          Unfair casinò...

          DO NOT PLAY HERE!!
          I hope they fail
        • Index

          KummerLidande

          • Sr. Member
          • offline
          • 0
            thanks given
          • 81
            thanks received
          • Replied by
            Sr. Member
            302
          • last active 4 months ago

          Thanks for this post from:

          • No avatar small
          so which is the role of clara hans here? from a rep you expect at least to sort out miscommunication between incapable support/department and player. i suggest a BAN for incompetence for a period of 218 years, how sentences are given in the US for serial killers.
        • No avatar normal

          ready82

          • Sr.Newbie
          • offline
          • 7
            thanks given
          • 3
            thanks received
          • Replied by
            Sr.Newbie
            47
          • last active 4 months ago
          I Guess, its only wast of time, speak whit Clara..
          This evil casinò, doesn't want to pay my win.....and i think they will close soon, they fraudolently business..
        • Index

          blueday

          • admin
          • offline
            • 18132
              thanks given
            • 9800
              thanks received
            • Replied by
              admin
              20,102
            • last active 18 min ago
            If they are not prepared to pay you, they should refund your deposit. 

            have you asked for it back?
          • No avatar normal

            ready82

            • Sr.Newbie
            • offline
            • 7
              thanks given
            • 3
              thanks received
            • Replied by
              Sr.Newbie
              47
            • last active 4 months ago
            i already asked information, about this solution....(in my last mail), but i have not received response...
            !!!

            I forgot to explain that, after meet the bonus requirement i deposited whit Moneybooker, but, this evil casinò doesn't accept cashout whit moneybookers....
            then, operator, told me to depositd other 20 euro, whit Neteller.....
            So, i opened am account whit Neteller, but fortunately, i dont deposit an additional 20 euro...

            Clara has disappeared?????

          lcb activities in the last 24 hours

          • 26
            new members
          • 639
            members online
          • 14232
            guests online
          • 190
            new posts
          • 3503
            free games played
          Join the club

          Most viewed forum posts

          Join today and start earning rewards

          You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
          S logo
          Select Language
          Search
          Search Results

          Report to moderator

          Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

          Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

          Submit
          39012170