Treasure mile complaint - Resolved

Our community has 91,784 members and growing
with 348,626 posts in 20,204 topics by 2,472 members.
Headline back 2
    2,567
    views
    4
    replies
    Last post ago almost 4 years by GenChat
    No avatar normal

    Readers of this topic also read:

    Please or register to post or comment.
      • No avatar normal
        • Started by
          Newbie
          2
        • last active about 4 years ago
        For the last month December since the 10th I used your bonus code for the 60 free spins and turned that into 600 dollars.  I went to withdraw 500 of this money.  On the same day that did the withdrawel I was given a code for I think 20 free spins on tails of new york.  I had already processed the withdrawel request 9 hours earlier and was told by friend that the free spins with no playthrough requirement.  I was not given additional playthrough requirements by the software.  This was all January 3rd.  The withdrawel was 5:30 am and the bonus was 2:30 pm.  Today they denied me and took my entire account of money over $600.00 dollars and said I had done two bonuses in a row without a deposit so I had to forfeit my entire account. 

        I am George ****** in Florida username rebelcowboy61 if anyone on here can help me with this I would truly appreciate it.  This is totally 100% rogue of the casino to pull this with me.  I won 5.00 on tails of new york.  This gave me like 89 total online and had withdrawn I believe 530.00 to cover the cheque cost. 

        I have never dealt with anything like that so any support advice help is surely appreciated.  So everyone understand I had already done the withdrawel before the supposable hearsay mistake or wrong doing.  Which dont agree I did anything wrong whatsoever.  They set me up imho.  OK so that all being said I put all of this in writing today to them and they are going over it again.  They have not denied me yet on the second try.  They actually seem to agree so far that the withdrawel happened first so shouldnt have anything to do with any wrong doing.  So will keep informed but any suggestions or help is appreciated.
      • No avatar normal
        • Replied by
          Sr. Member
          403
        • last active 3 months ago
        That "Bull......"Normally if you have already used a bonus, you cannot get another bonus until you make a deposit, BUT'; you usually can't even claim the second bonus(it will be denied).  So #1, why did they offer you the second bonus to begin with, answer, because they all always do but normally when you attempt to claim it it is denied because you didn't make a real deposit after claiming the 1st bonus. So IMO their system screwed up by allowing you to claim the second bonus

        #2, if they were a reputable group they would honor your withdrawal/win and not honor anything won from the second free spin bonus offer as it was their mistake allowing it to be redeemed and for offering it to you when you had a withdrawal pending.

        #3 it is clear they are attempting to screw you out of your win.

        Have you deposited at this casino in the past 60 days?  If so, if they refuse to pay you. dispute the entire amount you deposited up to the amount they owe you.

        Also, I don't know of any casino that allows you to claim any bonuses or even make a deposit when the cashier shows a pending withdrawal.  Something really screwed up here.

        Post more information as you receive it.
      • Index
        • Replied by
          admin
          20,294
        • last active 3 hrs ago
        There is a help thread in the Direct Casino support section which you can find HERE although the rep has not been on for some time.  You could try messaging the rep directly HERE.

        Two lots of free spins or chips in a row is generally a no with most casinos. 

        Let us know how it goes.

        blue
      • Treasure mile cas
        • Replied by
          Casino Rep
          17
        • last active 7 days ago

        Thanks for this post from:

        • 2d4818989f1ca7ccfaccc9b2527a6916
        • Avatar 26589
        Dear rebelcowboy61,

        My name is James Matthews and I am a Senior Host at the Treasure Mile Casino. I would like to assist you with your query.

        We have had a look at your casino account and we noticed that you had in fact claimed two free offers in succession without making a deposit. What happened was when you joined the Treasure Mile Casino you claimed an affiliate offer which entitled you to $60 worth of free spins. You claimed this and played your free spins on the video slot game called Alpha Squad.

        As per the terms and conditions at the casino you are entitled to claim a maximum of $100 for your first withdrawal from a free money or free spins offer granted that you have met the playthrough requirement of 40X on that bonus amount. It states in Rule 10. 1 Where a player has won using their first free money offer/no deposit bonus (i.e. no deposit was made), a maximum  withdrawal amount of $100 applies.

        You then claimed a second free offer which is a free spins offer that is available as part of the Treasure Mile Welcome offer. This offer is available to all Players that join Treasure Mile Casino and is advertised on the Treasure Mile website. This offer can be claimed without consultation from the Casino Support Team and is eligible for one claim per new registration at the casino. Now as per the terms and conditions in Rule 10.3 Where a player has won using their second free money offer/no deposit bonus (i.e. no deposit was made), such winnings will be forfeited and no withdrawal will be permitted.

        So you can see that your first Free offer is payable however if you claim a second free offer and you have still not made a deposit at the casino any winnings from that second offer will be voided.

        Now we have attempted to contact you on the 10th and 11th January by email and by telephone call as we wanted to advise you to please initiate a withdrawal for the $100 that you are eligible to receive. According to your Treasure Mile account balance there is still $100 in cash money available and you may go ahead and cashout at your earliest convenience.

        If you are able to make a withdrawal this weekend and provided you return all the required verification documents we will be happy to not only process your withdrawal first thing Monday morning but we will also take the liberty of taking care of any fees involved with your preferred method of payment so that we can ensure you will be paid the full $100.

        I have instructed the Casino Support Team to email you with the details of this which you should receive shortly and you will also be contacted by telephone this evening so that we can ensure you are given the opportunity to make a withdrawal and receive it in good time.

        I trust this will assist in explaining what happened so that you are aware what to do in future. Please be aware that we are available 24/7 365 days a year for your convenience so please do not hesitate to contact us as we are always ready to help and to listen.

        Best of luck with your future gaming at Treasure Mile Casino and have a splendid day.

        Best Regards

        James Matthews
        Treasure Mile Casino – Senior Host

      lcb activities in the last 24 hours

      • 36
        new members
      • 636
        members online
      • 13653
        guests online
      • 65
        new posts
      • 1404
        free games played
      Join the club

      Most viewed forum posts

      • Putting on lipstick emoticon 1
        Hi LCB'ers,Here is a list of freebies that are not on the weekly code list. This list includes casinos to check your acct, call/email for free chip and casinos not listed here at our forum.  I will update this list on...
        More Free Chips
      • Putting on lipstick emoticon 1
        LCB $250 August Contest – Lets Play Roulette     Hi LCB'ers because of the launch of the new site design i had to temporarily close this contest. Lets start fresh - for any member that may have already enterted a...
        CLOSED - LCB $250 August Contest – Lets Play Roulette
      • Putting on lipstick emoticon 1
        LCB $500 10th Anniversary Contest Wow, can you even believe it’s been a whole ten years we have been around! I know I am personally thrilled I have shared this time together with the old timers and of course all...
        Closed - LCB $500 10th Anniversary Contest

      Join today and start earning rewards

      You will immediately get full access to our online casino forum/chat plus receive our newsletter with news & exclusive bonuses every month.
      S logo
      Select Language
      Search
      Search Results

      Report to moderator

      Use this function to inform the moderators and administrator of an abusive or wrongly posted message.

      Please note that your email address will be revealed to the moderators if you use this

      Submit
      39012170